رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: در «وعده صادق ۲» متمرکزترین منطقه پدافندی جهان را هدف قرار دادیم

عزیزی با بیان اینکه بدون کوچک‌ترین وابستگی به کشور‌های دیگر توانستیم عملیاتی علیه یک رژیم تا بن دندان مسلح انجام دهیم، گفت: در این عملیات متمرکز‌ترین منطقه پدافندی جهان مورد هدف قرار گرفت.
کد خبر: ۶۹۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۲ - 03October 2024

«ابراهیم عزیزی» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، درخصوص کیفیت عملیات «وعده صادق ۲» اظهار داشت: کیفیت عملیات وعده صادق ۲ از دو بُعد قابل بررسی است، بعد اول هوشمندی این عملیات است، هوشمندی این عملیات به نحوی بود که عملیات به موقع، موثر، غافلگیرکننده و با حداکثر دستاورد‌ها تعریف می‌شود. همه کارشناسان نظامی اذعان دارند که عملیات وعده صادق با دقت تمام انجام شد و ایران به همه اهداف خود رسید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی: در وعده صادق 2 بخش اعظمی از توان خود را بکار نگرفتیم

عزیزی خاطرنشان کرد: بُعد دوم این عملیات بومی بودن تجهیزات و موشک‌های استفاده شده است، این عملیات یک عملیات صد در صد ایران و با موشک‌های کاملا بومی بود. نوع عملیات موشک‌های استفاده شده، زمان عملیات و بسیاری از جزئیات دیگر حاصل نبوغ دانشمندان ایرانی بود که ما به آن افتخار می‌کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این یک افتخار بزرگ است که ما بدون کوچک‌ترین وابستگی به کشور‌های دیگر توانستیم عملیاتی را علیه یک رژیم تا بن دندان مسلح انجام دهیم که شالوده تمام قدرت ناتو و غرب است، سرزمین‌های اشغالی به خصوص پایتخت رژیم صهیونیستی متمرکز‌ترین منطقه پدافندی جهان است.

وی افزود: شاید خیلی از کشور‌های منطقه ارتش‌های مجهزی داشته باشند، اما همگی به آمریکا، فرانسه و انگلیس وابسته هستند. امروز جمهوری اسلامی به مرزی از قدرت رسیده است که در کنار قدرت‌هایی همچون آمریکا یک قطب نظامی در دنیا محسوب می‌شود. ما به حمدالله جزء صادرکنندگان مهم تجهیزات و ادوات نظامی در دنیا هستیم.  

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: بسیاری از ظرفیت‌های جمهوری اسلامی هنوز پنهان است و ما هر موقع که لازم بدانیم آنها را علیه دشمن بکار می‌گیریم. بنابراین، هرگونه حماقتی از سوی سران تروریست رژیم صهیونیستی صورت بگیرد، اضمحلال این رژیم بسیار زودتر از آنچه تصور می‌کنند رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها