معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین:

رژیم صهیونیستی در باتلاق وحشتناک فرو افتاده است

سرهنگ «حسینی» گفت: رژیم صهیونیستی در باتلاق وحشتناک فرو افتاده و آن هم روبه‌رو شدن با مقاومت جانانه مردم غزه، فلسطین وجنوب لبنان است.
کد خبر: ۶۹۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱ - 03October 2024

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «سید مهدی حسینی» معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین امروز در دیدار با مدیر ومعاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین ضمن تبریک عملیات افتخار آمیزسپاه پاسداران انقلاب اسلامی درانهدام مواضع رژیم صهیونیستی گفت:به دشمنان واستکبار جهانی ودر راس آن اسراییل غاصب نشان دادیم که تعدی وجسارت به این خاک مقدس با پاسخ پشیمان کننده ای از جانب فرزندان ایران اسلامی مواجه خواهید شد.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد:اسراییل بداند وآگاه باشد که اگر بخواهد کوچکترین حماقتی از سوی او به سمت خاک عزیزما منجر شود با پاسخ ویران کننده ای مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در باتلاق وحشتناک فرو افتاده و آن هم روبه‌رو شدن با مقاومت جانانه مردم غزه، فلسطین وجنوب لبنان است.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در نقطه فروپاشی است و در واقع برای بقا هر خباثت و جنایتی را انجام می‌دهد.

سرهنگ حسینی بیان کرد: میدان نبرد همان غزه و فلسطین است و ان‌شاءالله مقاومت فلسطین با پشتیبانی مسلمانان جهان همچنان قوی‌تر شده و طومار صهیونیست‌ها به پایان خواهد رسید.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قزوین به سخنان رهبر گرانقدر انقلاب در خصوص نابودی رژیم شیطانی صهیونیستی در عرض ۲۵ سال آینده، بیان داشت: هفت سال پیش رهبر انقلاب سخن ماندگاری فرمودند که رژیم منحوس صهیونیستی۲۵ سال آینده را نخواهد دید و امروز ما می بینیم که چگونه اسرائیل از درون در حال فروپاشی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار