معاون سیاسی وزیر کشور:

قدرت بازدارندگی ایران، یکی از عوامل کلیدی در حفظ امنیت ملی است

«زینی‌وند» با بیان اینکه قدرت بازدارندگی ایران، یکی از عوامل کلیدی در حفظ امنیت ملی است، گفت: با اتحاد و همبستگی، می‌توانیم به تأثیرگذاری بیشتری در عرصه‌های بین‌المللی برسیم.
کد خبر: ۶۹۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳ - 03October 2024

قدرت بازدارندگی ایران، یکی از عوامل کلیدی در حفظ امنیت ملی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علی زینی‌وند» معاون سیاسی وزیر کشور در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان، اظهار داشت: افرادی با تجربه و کارآمد انتخاب خواهند شد تا امور استان‌ها را به دست بگیرند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات تأکید کرده‌اند و این خود نشان‌دهنده نقش مؤثر ایشان در سیاست‌گذاری‌های کلان کشور است.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطرنشان کرد: در چندماه گذشته، واقعه تلخی رخ داد و رئیس‌جمهور شهید رئیسی و جمعی از خدمتگزاران را از دست دادیم اما در دل این تلخی، انتخاباتی باشکوه و سالم برگزار شد که نتیجه آن انتخاب رئیس‌جمهوری مردمی و متخصص بود.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهوری جدید با گفتمانی تازه، همه گروه‌ها را به همکاری دعوت کرده است و در این شرایط، نیاز است که همه توانمندان برای آبادانی کشور تلاش کنند.

زینی‌وند با بیان اینکه قدرت بازدارندگی ایران، یکی از عوامل کلیدی در حفظ امنیت ملی است، گفت: جهان اسلام باید به نقطه امن و آرامش ایران عزیز تبدیل شود. با اتحاد و همبستگی، می‌توانیم به تأثیرگذاری بیشتری در عرصه‌های بین‌المللی برسیم.

وی متذکر شد: استان همدان به عنوان پایگاهی تاریخی و مذهبی، همواره در عرصه‌های ملی نقش‌آفرینی کرده است و شناسایی و معرفی شهدای شاخص این استان، نشان‌دهنده غنای فرهنگی و مذهبی آن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار