زاکانی: رزمندگان مقاومت عظمت و افتخار به ارمغان می‌آورند

شهردار تهران گفت: سرعت تحولات افرایش پیدا کرده و ما باید آمادگی خودمان را بالا ببریم.
کد خبر: ۶۹۸۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱ - 13October 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «علیرضا زاکانی» شهردار تهران امروز (یکشنبه) در گردهمایی فرماندهان و مسئولین سازمان بسیج شهرداری تهران (عهدیاران ۵) اظهار داشت: مقاومت و رزمندگان مقاومت در غزه، لبنان، سوریه و عراق افتخار آفریدند و به خون غلطیدند، اما عظمت و بزرگی را به ارمغان آوردند.

زاکانی: رزمندگان مقاومت در لبنان، فلسطین و عراق افتخار می‌آفرینند/ بمباران بیمارستان از سر استیصال و ضعف اس

وی با بیان اینکه هر چه می‌گذرد کار سخت می‌شود و این طبیعت روزگار و نزدیک شدن به قله است، گفت: اوایل سال ۹۲ محضر رهبر معظم انقلاب شرفیاب شدیم، سردار ایزدی در این مراسم مباحثی را مطرح کردند که معظم‌له در جواب فرمودند اولا شرایط، امروز به‌گونه‌ای است که می‌توان آن را با قبل از انقلاب و دوران جنگ مقایسه کرد.

زاکانی افزود: معظم‌له فرمودند سختی در جنگ به اوج خود رسید و بیان داشتند اکثریت شما‌ها را می‌شناسم که در دفاع مقدس چه کردید و به سردار فضلی و کوثری اشاره کردند؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سختی‌های جنگ در مقابل امروز هیچ است، فرمودند آن دوره جهاد اصغر بود و امروز دوره جهاد اکبر است و این روایت بطن انقلاب است.

شهردار تهران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار بشارت دادند که انقلاب اسلامی پیروز است و فرمودند هر کسی خسته و دچار انحراف شود این جوانان بار انقلاب را به دوش خواهند کشید.

زاکانی ادامه داد: امروز کار سخت‌تر می‌شود چراکه دشمن قدرت اسلام، مردم و رهبری دینی را متوجه شده و به دنبال تقابل است.

شهردار تهران گفت: سرعت تحولات افرایش پیدا کرده و ما باید آمادگی خودمان را بالا ببریم، به فضل الهی افق روشن است و با آمادگی بیشتر تحولات را می‌توانیم مدیریت کنیم.

انتهای پیام/۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار