اوحدی: رژیم صهیونیستی سیلی محکم‌تری از جنگ ۳۳ روزه خواهد خورد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رژیم منحوس صهیونیستی حتما سیلی محکم‌تری از جنگ ۳۳ روزه در لبنان خواهد خورد و با ذلت عقب‌نشینی می‌کند.
کد خبر: ۷۰۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴ - 28October 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اوحدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز (دوشنبه) در مراسم یادبود پزشک جبهه مقاومت شهید علی حیدری که در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌هایی که خداوند که فقط به انسان عنایت کرده قدرت انتخاب است و صدای ماندگار شهید حیدری نشان داد که ایشان راه خود را با ایمان به خداوند انتخاب کرده است.

اوحدی: رژیم صهیونیستی حتما سیلی محکم‌تری از جنگ ۳۳ روزه در لبنان خواهد خورد

اوحدی با اشاره به اینکه مبادا فکر کنید شهدا از بین ما رفتند، گفت: یکی از عنایاتی که خداوند به شهدا داده است مقام شفاعت است و باید به شهدای خود افتخار کنیم. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام به خانواده حیدری افزود: خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ملت ما هستند باید راه و رسم این شهید گرانقدر برای دانشجویان تبیین شود.

وی در ادامه به حوادث منطقه اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی یکسال است که در باتلاق مقاومت مردم صبور، شجاع غزه گرفتار شده و تا کنون به جز شهادت کودکان و زنان بی‌گناه هیچ دستاوردی نداشته است.

اوحدی خاطرنشان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی حتما سیلی محکم‌تری از جنگ ۳۳ روزه در لبنان خواهد خورد و با ذلت عقب نشینی می‌کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه جبهه مقاومت توانسته قدرت خود را به رژیم صهیونیستی نشان داد، گفت: امروز یمن با تکیه بر همین قدرت، ناو آمریکایی را در دریای سرخ مورد هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار