سردار سرلشکر جعفری در جمع پاسداران حفاظت فرودگاه و انصار

مقابله با «بیوتروریسم» و «تروریسم لیزری» در دستور کار سپاه قرار دارد

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: بیوتروریسم و تروریسم لیزری و انواع مختلف روش‌های سنتی و مدرن باید همواره و هوشمندانه مورد رصد و شناسایی قرار گرفته و روش‌های دقیق مقابله با‌ آنها در دستور کار باشد.
کد خبر: ۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۸ - 18December 2013

مقابله با «بیوتروریسم» و «تروریسم لیزری» در دستور کار سپاه قرار دارد

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در جمع کارکنان سپاه حفاظت فرودگاهها و انصار و در بازدید از تجهیزات و نوآوری واحدهای آنان که در آستانه بیست و نهمین سالگرد تاسیس سپاه حفاظت فرودگاهها صورت گرفت، گفت: دستاوردها و موفقیتهای بزرگ و تحسینبرانگیز سپاه در حوزه حفاظت فرودگاهها و شخصیتها، آرامش خاطر و فضایی بسیار امن را برای مسئولین عالیرتبه و کلیدی نظام و نیز آحاد شریف ملت ایران فراهم آورده است.

جعفری ادامه داد: این توفیقات که با گذشت حدود 3 دهه از صدور فرمان امام راحل، آوازهای جهانی یافته، بویژه در شرایط و محیط ویژه کنونی که از تقاطع راهبردهای عملیاتی دشمنان و جبهه معاندین داخلی و خارجی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به الگوهای رفتاری کارکنان سپاه حفاظت با مردم و مسئولین در صحنه اجرای ماموریتها و وظایف محوله گفت: حفظ هویت مردمی مسئولان نظام و برخوردهای ارزشی و کریمانه با مردم در حین ماموریتهای حفاظتی و اجتناب از رفتارهای سرد، سخت و غیراخلاقی با مردم و محور قرار دادن آموزههای دینی در کنار توجه به جنبههای حرفهای از جمله مواردی است که باید همواره مورد اهتمام شما باشد.

جعفری در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: رعایت ارزشهای انقلاب و توجه به مردم جزء اصلی خصوصیات رفتاری سپاه در هر شرایطی است که به حمدالله این موضوع به مثابه یک واقعیت انکارناپذیر در رفتار شما مشهود و مورد قدرشناسی مردم و مسئولین است.

وی با تبیین گونههای تهدید و لزوم آمادگی برای مقابله با آنها اظهار داشت: تهدیدات تروریستی در جهان امروز از پیشرفتهای فناورانه قدرتهای بزرگ و دشمنان پیچیده ما ریشه میگیرد. آنها تکنولوژی و سلطهگری جهانی را با هم ترکیب کرده و محیط فناورانه پیچیدهای از ترور را ایجاد کردهاند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به ابزارها و روشهای دشمن در توانمندسازی ظرفیتهای اطلاعاتی خود و تاکید بر ضرورت ارتقاء آمادگیهای سپاه حفاظت برای مقابله هوشمندانه و موفق با تهدیدات قابل تصور دشمنان، گفت: ما باید هم بر توانمندی اطلاعاتی دشمنان و هم بر ابزارها و روشهای آنان همواره مسلط باشیم.

جعفری تاکید کرد: بیوتروریسم، تروریسم لیزری و انواع مختلف روشهای سنتی و مدرن باید همواره و به صورت هوشمندانه مورد رصد و شناسایی قرار گرفته و روش دقیق مقابله با آنها در دستور کار باشد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار