تشدید تنش ها میان گروه های شورشی سوریه

با تشدید تنش ها میان گروه های مختلف شورشی در سوریه، تعداد زیادی از نیروهای ارتش آزاد سوریه توسط گروه های نزدیک به القاعده کشته شده اند.
کد خبر: ۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹ - 15December 2013

تشدید تنش ها میان گروه های شورشی سوریه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از المنار، با تشدید تنش ها میان گروه های مختلف شورشی در سوریه تعداد زیادی از نیروهای مخالفان به خصوص ارتش آزاد سوریه توسط گروه های نزدیک به القاعده کشته شده اند و برای مقابله با این حملات، گروهی موسوم به "جبهه انقلابیون سوریه" از سوی ارتش آزاد سوریه برای مقابله با حملات دیگر گروه های شورشی تشکیل شده است.

گفتنی است با حملات اخیر نیروهای گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام در شهرهای حلب و ادلیب به نیروهای دیگر گروه های شورشی به خصوص ارتش آزاد سوریه، تعداد زیادی از آنها کشته و یا زخمی شدند که متعاقب این امر شاخه نظامی ارتش آزاد سوریه جبهه انقلابیون سوریه را برای مبارزه با حملات این گروه های تندرو راه اندازی کرده است.

شایان ذکر است این جبهه جدید که تحت نظارت شاخه نظامی ارتش آزاد سوریه فعالیت خواهد کرد بخش دیگری از فعالیت خود را نیز به مبارزه با نیروهای دولتی اختصاص خواهد داد.

در این رابطه باید خاطر نشان کرد در ماه های اخیر موازنه قدرت به نفع نیروهای دولتی در سوریه تغییر کرده است به گونه ای که وزیر خارجه فرانسه به عنوان یکی از کشورهای حامی شورشیان نیز نسبت به وضعیت بد این گروه ها اعتراف کرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار