پیکر شهید «نظامپور» بر دستان مردم بیجار تشییع شد

پیکر مطهر «جعفر نظامپور» از نیروهای سپاه کردستان که در درگیری با عناصر ضدانقلاب به شهادت رسید، امروز در شهر بیجار تشییع شد.
کد خبر: ۳۹۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ - 06May 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان دلمان را به آسمان سپردیم، آسمانی که گویا شنیده بود امروز بیجار مهمان غریبی دارد که روز گذشته با زبان روزه با اقتدا به مولایش امام حسین( ع) در درگیری با افراد ضد انقلاب به لقاء الله پیوسته بود.

حرف‌های امروزم تازگی ندارد ولی روح می‌گیرد از پر و بال این شهیدان، شهیدان که در برای دفاع از ذره ذره این خاک جانش عزیزشان را دادند.

امروز یکبار دیگر بیجار عطر شهید را استشمام کرد، شهیدی که خادم امام حسین (ع) و میاندار هیئت قمر بنی هاشم (ع)، پاسداری از جنس عزت و افتخار که شهادت آرزوی دیرینه‌اش بود.

امروز در گوشه و کنار دیار گروس سخن از شهید معظم جعفر نظامپور بود، شهیدی که آسمان هم در روز رفتنش همراه اشک‌های مادر داغدار و همسر فداکارش گریست، آسمانی که طاق دیدن کمر خم شده پدر شهید را نداشت و همدم خانواده شهدا شد و بارید.

امروز در کنار ناله‌ها و ضجه های مادر جعفر، بی قراری همسر شهید که دستان تنها پسرش را در دست داشت تا مبادا احساس غریبی کند دل هر انسانی را به درد می آورد.

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید «جعفر نظامپور» از نیروهای سپاه کردستان که روز گذشته در درگیری با عناصر ضد انقلاب در منطقه عمومی دیواندره به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، امروز در بیجار برگزار شد.

تشییع پیکر این شهید گلگون کفن به صورت جداگانه و همزمان در این شهرها با حضور اقشار مختلف مردم شهید‌پرور، مسئولان محلی، همرزمان شهدا در حالی برگزار شد که سپاه بیت المقدس روز گذشته اعلام کرده بود با توجه به شیوع بیماری کرونا مراسم تشییع به صورت محدود و با رعایت شرایط بهداشتی برگزار می‌شود، اما مردم این شهرها به صورت خودجوش برای پاسداشت رشادت‌های این شهیدان حضور باشکوهی در این مراسم داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها