فرازی از زندگی نامه شهید ««جواد تقوایی کارمزدی»

«جواد تقوایی کارمزدی» ۲۵ شهریور ۱۳۴۲ در سوادکوه به دنیا آمد و در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۶۲ در منطقه شرهانی به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۵۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ - 06December 2022

زندگی نامه شهید ««جواد تقوایی کارمزدی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«جواد تقوایی کارمزدی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «سوادکوه» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«جواد تقوایی کارمزدی» فرزند «حیدر» ۲۵ شهریور ۱۳۴۲ در سوادکوه به دنیا آمد و در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۶۲ در منطقه شرهانی به شهادت رسید.

فرازی از وصیت نامه شهید

سفارشی که به خواهران دارم، مانند زینب کبری برای اسلام و قرآن و روحانیت در خط امام تبلیغ کنید.

از شما می‌خواهم راهم را که همان راه الله است، ادامه دهید و نگذارید سنگرم خالی شود در حالی که اسلام عزیز در مقابل کفر جهانی ایستاده است، ننگست که ما در رختخواب ذلت بمیریم.

سفارش می‌کنم که امام عزیز این نایب برحق امام زمان (عج) این زنده کننده اسلام محمدی را تنها نگذارید و همیشه گوش به فرمان امام عزیز خمینی بت شکن باشید و فرمان او را در همه حال لبیک گویید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار