۴۴ سال افتخار/ استاندار مازندران:

صدا و سیمای جمهوری اسلامی در تقابل با امپراطور رسانه‌ای دشمن ایستادگی کرد

«حسینی‌پور» گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توانست راهبرد رهبر معظم انقلاب را در عرصه بین الملل مطرح کند و در تقابل با امپراطور رسانه‌ای عمل کرد.
کد خبر: ۵۷۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ - 03February 2023

صدا و سیمای جمهوری اسلامی در تقابل با امپراطور رسانه‌ای دشمن ایستادگی کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امروز در آئین افتتاحیه پروژه‌های فنی صدا و سیما مازندران، با تبریک ایام خجسته ماه رجب و میلاد امام علی (ع) و ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: چهل‌وچهار سال از عمر انقلاب گذشته و اگر خاطرات و مسائلی که بر سر انقلاب توسط استکبار جهانی درآمد به رشته تحریر دربیاریم شاید چهل و چهار هزار جلد کتاب نوشته شود و جا دارد که نوشته شود.

حسینی‌پور با اشاره به تقابل دو جریان فکری معاصر که یکی برآمده از اسلام ناب محمدی که توسط خلف صالح اهل بیت عصمت و طهارت سید و مولایی که در تاریخ معاصر جریانی را بعد از هزار و اندی سال به عنوان اسلام در مقابل جریان کفر مطرح کرد و توانست برای اولین بار آن را تبدیل به حکومت و ساختار کند، افزود: در طول این هزار و اندی سال شخصیت‌های ممتاز تلاش‌های زیادی کردند و امام راحل مهمترین کاری که کرد این بود که تفکر اهل بیت عصمت و طهارت و محتوای قرآن و نهج البلاغه را تبدیل به ساختار کردند و بزرگترین کاری بود که در تاریخ معاصر انجام شد.

استاندار مازندران گفت: جریان مقابل تفکر اسلامی جریان استکباری است که در یک مقطعی دو ابرقدرت مقابل این جریان فکری ایستادند یکی جریان لیبرالیسم بین الملل با محوریت آمریکا بود و دیگری جریان چپ کمونیسیم با محوریت شوروی بود که در مقابل امام ایستادند و هر چه توان داشتند گذاشتند تا این تفکر را محدود و در نطفه خفه کنند.

وی با بیان اینکه افکار امام و انقلاب اسلامی در مبارزه بی امان رسانه‌ای و امپراطوری رسانه‌ای که قدمتش بیش از رسانه ملی جمهوری اسلامی بود ایستاد و امروز به ۲۲۰ رسانه فارسی زبان رسیده است، تأکید کرد: میزان کبفیت برنامه ریزی‌هایی که در تقابل با تفکر امامین انقلاب شکل می‌گیرد در این زمینه خوب کار نشد و صدا و سیما می‌تواند قابلیت ارائه و مانور خوبی در عرصه بین الملل را داشته باشد.

حسینی پور با بیان اینکه نهاد‌های انقلابی و مسیر‌های نظامی و امنیتی از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، بیان کرد: امروز مسیر‌ها  تغییر کرد، راهبرد همان راهبرد است و تاکتیک‌ها کاملا متفاوت شده است و ظهور ابزار‌های نوین ارتباطی و ساختار که در اختیار جریان مقابل ماست و بایکوتی که دشمن دارد و سیاست رسانه‌ای ذشمن بایکوت رهبر معظم انقلاب یود و رسانه‌های جهان با رهبری و محوریتی تصمیم گرفتند خبر و تصوری از رهبر معظم انقلاب منتشر نشود و جا‌هایی را با ادبیات خود منتشر می‌کردند.

استاندار مازندران با بیان اینکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران توانست راهبرد رهبر معظم انقلاب را در عرصه بین الملل مطرح کند و در تقابل با این امپراطور رسانه‌ای عمل کرد و علی رغم همه کاستی‌هایی که وجود دارد در افق کلان نمره بالایی به صدا و سیما خواهیم داد.

این مسئول اضافه کرد: در اغتشاشات تروریستی دشمن فضای رسانه‌ای دشمن و عملیات آن‌ها به گونه‌ای طراحی شد که به لحاظ پنداری در جامعه موضوعی را القا کردند که یک دختر در ایران توسط نظام کشته شد. در روایت اولیه دشمن عملیات کرد و تا حدودی به لحاظ پنداری موفق شد و بعد از آن مدیریت افکار را به دست گرفت و جریاناتی که با رسانه‌های دشمن همراهی کردند و به لحاظ افکار عمومی روی برخی چهره‌های هنری، ورزشی، اجتماعی تاثیر گذاشت و مرحله سوم مدیریت رفتار را به دست گرفت و مردم ما با بصیرت و هوشمندانه عمل کردند.

وی با بیان اینکه صدا و سیما در مقابل این جریان روشنگری کرد و در مقابل امپراطوری رسانه دنیا ایستاد، ادامه داد: بزرگترین عملیات سایبری قرن و دنیای فعلی در سه چهار ماه اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد.

حسینی‌پور با بیان اینکه در صدا و سیمای استان مازندران هم افراد متعهد و هم متخصص داریم و برنامه‌های تولیدی استان حرفه‌ای هستند، گفت: تمدن مازندران منحصربفرد است و مازندران مهد علمای بزرگ است و مهمترین مولفه استان مفاخر آن است و لشکر ۲۵ کربلا لشکر خط شکن بود و این شاخصه استان است.

حسینی‌پور با بیان اینکه لشکر رسانه‌ای مازندران نیز قوی است، بیان کرد: ما در مازندران بعد از تهران بزرگترین جامعه رسانه‌ای را به لحاظ کمیت و کیفیت داریم و توقع است به صدا و سیمای استان کمک شود و امروز جزو اولین استان در افتتاح این پروژه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها