قدرداني ستاد اقامه نماز استان قم از عزاداران حسيني

ستاد اقامه نماز استان قم از عزاداران حسيني در برگزاري نماز ظهر و عصر روز تاسوعا و عاشورا قدرداني کرد.
کد خبر: ۱۰۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵ - 13October 2016

به گزارش دفاع پرس از قم، رئیس ستاد اقامه نماز استان قم از تمامی مسئولان، هيئت‌هاي عزاداري، مداحان، خطبا و دستگاه‌هاي اجرايي كه زمينه برگزاري هرچه باشكوه‌تر نماز ظهر تاسوعا و عاشورا را فراهم كردند قدرداني کرد.

محمد خامه‌يار گفت: انصافا شوراي نماز استان، دبيران اقامه نماز، ياوران نماز و همه مسئولين استان به‌ويژه دستگاه‌هاي فرهنگي و هيئات مذهبي و عزاداري در زمينه‌سازي برگزاري نماز ظهر تاسوعا و عاشورا و فرهنگ سازي اقامه نماز اول وقت سهم به‌سزايي داشتند.

وي همچنين از دفتر علما و مراجع عظام تقلید، صدا و سیما، توليت محترم و خادمان آستان مقدس حضرت معصومه و هيئاتی كه برنامه سوگواري و عزاداري خود را به بعد از نماز جماعت موكول كردند نیز تقدیر کرد.

خامه‌يار با تقدیر ویژه از نيروهاي شهرداري قم که زمينه برپایی نماز و حضور مردم را فراهم كردند ابراز کرد: شهرداري قم با انجام تبليغات محيطي و از پاك‌سازي مسير و معابر در برگزاري نماز سهم عمده‌اي را برعهده داشت.

بر اساس گزارش ستاد اقامه نماز قم در همه مساجد، معابر، تكايا، بقاع مباركه، مسجد مقدس جمكران، حرم مطهر نماز باشكوه ظهر و عصر تاسوعا و عاشورا برگزار شد كه در نوع خود نسبت به سال‌هاي گذشته بي‌نظير بوده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها