مستند زندگی‌نامه شهدای امر به معروف مازندران تولید می‌شود

به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران مستند زندگی‌نامه شهدای امر به معروف و نهی از منکر این استان تولید می‌شود.
کد خبر: ۵۰۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶ - 01February 2022

مستند زندگی‌نامه شهدای امر به معروف مازندران تولید می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در راستای احیای این فریضتین الهی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یکی از بارزترین مصادیق معروف در سطح جامعه، ساخت مستند شهدای امر به معروف و نهی از منکر مازندران را در دست اقدام دارد.

در این مستند سعی بر آن شده زندگینامه شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان توسط خانواده، دوستان و آشنایان شهید در زادگاه و محل تولد و محل شهادت این امامزادگان عشق بازگو و به پاس مجاهدت‌های این عزیزان لوح سپاس و تندیس شهدای معروف به رسم یادبود و قدردانی از مجاهدت‌های شهدای والامقام به خانواده ایشان تقویم شود.

استان مازندران دارای ۱۰ شهید امر به معروف و نهی از منکر و ۲ جانباز مرتبط با این فریضتین الهی است که مستند زندگی‌نامه این عزیزان در مرحله تصویربرداری به تهیه کنندگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان می‌باشد.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در نظر دارد پس از تکمیل فرایند تصویربرداری، مونتاژ و تدوین، این مستند را از طریق شبکه‌های سراسری، استانی و همچنین در بستر شبکه‌های اجتماعی جهت بازدید آحاد مردم، منتشر نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار