فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه کربلا:

خدمت به مردم تنها راه عزتمندی است

سردار «مسلمی» با بیان اینکه هر مسئولی که در طول این ۴۳ سال به مردم خدمت کرد عزتمند شد، گفت: تنها راه عزتمندی خدمت به مردم است.
کد خبر: ۵۲۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ - 29May 2022

خدمت به مردم تنها راه عزتمندی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان و هفته پایداری و مقاومت؛ آئین بهره برداری از سالن ورزشی چند منظوره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ویژه برنامه نهضت کمک‌های مومنانه به همراه بهره برداری از یک واحد مسکن مددجویی در شهرستان جویبار برگزار شد.

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه با سپاه افتخار می‌کند در خدمت به مردم  است، اظهار داشت: سپاه برخوردار از بدنه‌ای از جنس مردم است و هر جا که مردم پای کار بودند ما پیروز بودیم.

وی افزود: امروز پشتیبانی اربعین را با ظرفیت مردمی انجام دادیم و در هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌های مردم و قهرمانان واقعی جامعه به پیروزی رسیدیم.

سردار مسلمی افزود: هر مسئولی که در طول این ۴۳ سال به مردم خدمت کرد عزتمند شد و تنها راه عزتمندی برای ما و مسئولین خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز خدمت به مردم بزرگترین راه مقابله با دشمن و استکبارستیزی است، بیان داشت: مردم با وجود همه مشکلات پای انقلاب ایستادند و به نظام اسلامی اعتماد دارند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنی دشمنان نظام به واسطه حرکات و اقدامات سپاه و بسیج است، تصریح کرد: امروز بیشترین هجمه دشمن به واسطه این حرکات بوده است.

سردار مسلمی با بیان اینکه امروز محرومیت‌زدایی یکی از رسالت‌های سپاه محسوب می‌شود، به ۱۹ پروژه آبرسانی نیمه کاره در مازندران اشاره کرد و افزود: سپاه با بهره گیری از ظرفیت کمیته امداد، ستاد امام و بنیاد مستضعفان، ۳۳۳ میلیارد تومان برآورد هزینه کرد و با آبفای استان قرار داد بست تا مشکل آب ۱۲۸ روستا را امسال رفع کند.

به گفته فرمانده سپاه کربلا سال آینده نیز چالش آبی ۳۵۰ روستا توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برطرف خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه مسئولین باید مثل مردم و در کنار مردم باشند، گفت: رمز با مردم بودن صادق بودن با مردم است و در طول هشت سال گذشته مردم بی‌صداقتی از مسئولین دیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها