پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز پزشک

سرلشکر موسوی با صدور پیامی فرارسیدن یکم شهریور روز پزشک را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۴۱۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ - 25August 2022

پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز پزشکبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرارسیدن یکم شهریور روز پزشک را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یکم شهریور زادروز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته ایرانی ابوعلی سینا که با شایستگی، روز پزشک نامگذاری شده است را به شما همرزمان و همکاران و کارکنان بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌نمایم. تلاش شما عزیزان در ارائه خدمات درمانی مطلوب و دستیابی به بالاترین درجه از مقوله سلامت همواره ستودنی است؛ بی‌شک رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه برعهده شما پاسبانان عرصه سلامت می‌باشد.

ارائه خدمات درمانی مطلوب و اثربخش در این حوزه تخصصی زمینه مناسب ارتقا کیفیت خدمات بهداشتی درمانی و دارویی، در آجا را فراهم آورد و فرصتی برای قدردانی از خدمات ارزشمند شما در سراسر پهنه ایران زمین که ایثارگرانه بار سنگین حراست و مراقبت از سلامتی مردم عزیز ایران را برعهده گرفته‌اید؛ می‌باشد؛ لذا ضمن ارج نهادن به تلاش‌‎های موثر شما عزیزان به عنوان اعضای مهم خانواده بهداشت، امداد و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در راستای افزایش رضایتمندی مراجعین و پرسنل خدوم آجا قدم نهاده‌‎اید، سربلندی و سرافرازی شما عزیزان را خواستارم و امیدوارم خداوند بزرگ، با رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ما را از منتظران واقعی و آماده و شایسته یگانه منجی عالم حضرت بقیةالله‌ الاعظم آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه‌الشریف) قرار دهد. ان‌شاءالله

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها