یادداشت/ فرشته افشردی

شهر بوی فاطمیه به خود گرفته است

شهر آرام شده و بوی فاطمیه به خود گرفته است. آسمان می‌بارد و خیابان‌ها را جارو می‌کند تا مگر حضرت حجت بن الحسن (عج)، منتقم خون خدا، حضرت اباعبدالله (ع) و مادرشان، حضرت زهرا (س) تشریف بیاورند و چشمان ماسوی‌الله به جمالشان روشن شود.
کد خبر: ۵۶۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ - 30December 2022

شهر بوی فاطمیه به خود گرفته است/ ناقصگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس – فرشته افشردی؛ شهر ما، بوی فاطمیه به خود گرفته است و با تلاش نیروهای مدافع امنیت، آرام آرام به حالت عادی پیش از التهاب خود بازمی‌گردد.

باران خدا می‌بارد. دل آسمان به حال ما سوخته است. آغوش خدا به روی همه ما باز است. هر بار که بازمی‌گردیم، نتیجه دعای مادرمان حضرت زهرا (س) است.

تهران ما زخم خورده غفلت گروهی از فرزندان خود است، اما وجب به وجب خیابان‌هایش، خون‌های ریخته شده جوانان انقلابی تهران را به یاد دارد و هرگز از جان‌گذشتگی آن‌ها را فراموش نمی‌کند. مردم، حتی کسانی که فریب دشمن را خورده‌اند، ممکن است از برخی افعال مسئولین ناراحت باشند و به آن اعتراض داشته باشند، اما محبت اهل بیت (ع) را که با آن بزرگ شده‌اند، نه؛ نمی‌توانند آن را فراموش کنند...

وای بر ما اگر این سعادت را از دست بدهیم. سعادتی که ما را از آتش روز جزا دور می‌کند؛ و آن محبت اهل بیت (ع) است.

شهر آرام شده و بوی فاطمیه به خود گرفته است. آسمان می‌بارد و خیابان‌ها را جارو می‌کند تا مگر حضرت حجت بن الحسن (عج)، منتقم خون خدا، حضرت اباعبدالله (ع) و مادرشان، حضرت زهرا (س) تشریف بیاورند و چشمان ماسوی‌الله به جمالشان روشن شود.

مادرمان برایمان دعا می‌کنند که ما حتی در هیئت «یا حسین (ع)» می‌گوییم، اما محبت اهل بیت (ع) را از ما بگیرند، چه چیز از ما باقی می‌ماند؟

حضرت زهرا (س) مادر ما هستند، اما طور دیگری برای شهدای گمنام مادری می‌کنند. یکی از درخواست‌های شهدا این بود که به شهادت برسند و مفقودالاثر بمانند. شهدای گمنام، آنها که در آیینه فانیان زمینی گمنام هستند، نزد مادرشان، حضرت زهرا (س) هستند و ایشان برایشان مادری می‌کنند.

به قول این شعر که می‌گوید:

«هرکه شد گمنام‌تر، زهرا (س) خریدارش شود/ بر درِ این خانه از نام و نشان باید گذشت»

بخشی از صلوات خاصه حضرت زهرا (س) در زیر می‌آید:

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَى الصِّدّیقَةِ، فاطِمَةَ الزَّکِیَّةِ، حَبیبَةِ حَبیبِکَ وَ نَبِیِّکَ وَ أُمِّ اَحِبّآئِکَ وَ اَصْفِیآئِکَ؛ الَّتِى انْتَجَبْتَها وَ فَضَّلْتَها وَ اخْتَرْتَها عَلى نِسآءِ الْعالَمینَ...

خدایا درود فرست بر صدیقه (طاهره) فاطمه آن بانوى پاکیزه، محبوب دوست و پیامبرت و مادر دوستان و برگزیدگانت. آن بانویى که او را برگزیدى و فضیلت و برتریش دادى بر زنان جهانیان...

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار