فرمانده سپاه خوزستان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد

سردار شاهوارپور گفت: انتخابات دور دوم ریاست جمهوری در ۱۵ تیر را به عنوان یک تکلیف شرعی در نظر بگیریم و از ابتدای صبح پای صندوق رای حاضر شویم.
کد خبر: ۶۷۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۱ - 04July 2024

فرمانده سپاه خوزستان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات ۱۵ تیر دعوت کردبه گزارش دفاعپرس از خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوار پور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان شامگاه دیروز در جمع کارکنان سپاه خوزستان با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: یکی از بحث‌های جدی برای روز جمعه موضوع مشارکت در انتخابات است، زیرا مشارکت مبنی و معیار است.

وی با بیان اینکه برای انتخابات ریاست جمهوری، دنیا یک معیار و ملاک دارد، افزود: قرار است شخصی به عنوان رئیس قوه مجریه مشخص شود که همه امور را در دست دارد و بودجه طول سال کشور؛ امورات درمانی و خدماتی همگی بر عهده او خواهد بود.  لازم است فرد منتخب شایسته و دارای برنامه باشد و بنابراین روز جمعه ما باید تلاش کنیم همه شرکت کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تاکید کرد: انتخابات روز جمعه را به عنوان یک تکلیف شرعی در نظر بگیریم و هر کسی را که می‌توانیم قانع کنیم تا در انتخابات روز جمعه حضور یابد. تلاش کنیم که روز جمعه پشتوانه و استقلال کشور با حضور وسیع مردم فراهم گردد.

سردار سرتیپ پاسدار شاهوار پور با اشاره به اقدامات شهید رئیسی گفت: وی با صلابت خود در حوزه سیاست داخلی و خارجی باعث شد که کشور‌های دیگر فکر کنند که این کشور با ثبات است و به این راحتی‌ها نمی‌توان در آن ثبات زدایی کرد لذا رئیس جمهور بعدی حتما راه وی را در حوزه سیاست خارجی و داخلی در پیش بگیرد.

وی از عموم مردم استان درخواست کرد که ضمن حضور حداکثری خود و دعوت از دیگر شهروندان، حماسه‌ای بزرگ در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه پانزدهم تیر ماه خلق کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار