سرلشکر رشید در پیامی درگذشت پدر شهیدان حجازی را تسلیت گفت

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در پیامی درگذشت حاج سید جواد حجازی پدر شهیدان حجازی و حجت الاسلام سید علی اصغر حجازی قائم مقام محترم دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۷۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵ - 14July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در پیامی درگذشت حاج سید جواد حجازی پدر شهیدان حجازی و حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حجازی قائم مقام محترم دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

سرلشکر رشید در پیامی درگذشت پدر شهیدان حجازی را تسلیت گفت

متن این پیام به شرح ذیل است:

برادر ارجمند و معزز جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید علی اصغر حجازی قائم مقام محترم دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایرانرحلت پدر گرامی‌تان ابوالشهیدین حاج سید جواد حجازی را تسلیت عرض می‌کنم.

 آن فقید سعید در طول زندگی با برکتش در همه صحنه‌های خدمت و مبارزه در دوران پیش از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و پس از آن تا پایان عمر مبارکش، همواره با مجاهدت مخلصانه و تعهد مومنانه منشا خدمات بی‌شمار بود و در دفاع از اسلام عزیز و میهن اسلامی از بذل مال و جان دریغ نداشت و در این راه نورانی شهیدان گرانقدر سید جعفر و سید باقر حجازی را به پیشگاه پروردگار و معبود خویش تقدیم کرد.

ایشان با انبوه خدمات و به ویژه رسیدگی به ایتام و کودکان بی‌سرپرست مانند جد اطهرش حضرت امیرالمومنین علیه السلام حامی و یاور محرومین بود و نشان داد که انسان مومن قادر است در مسیر بندگی ظرفیت‌های نامتناهی خدمت را در همه عرصه‌ها احیا کند.

اینجانب فقدان آن عزیز فقید را به جناب عالی و والده مکرمه و اخوان گرامی و بازماندگان گرانقدر و مردم شریف و انقلابی استان همدان تسلیت عرض می‌کنم و به حرمت ایام باشکوه عزای حسینی علیه السلام از محضر حضرت باری تعالی علو درجه و رضوان بی‌منتهی الهی و همنشینی با سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب شهیدش را برای آن فقید سعید و تسلّی دل و صبر و اجر کریم برای جنابعالی و همه بازماندگان محترم مسئلت دارم.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص)

 سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید

۸ محرم الحرام ۱۴۴۶ مصادف با ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۳

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها