مسئول بسیج دانشجویی استان یزد:

پرتکراترین کلیدواژه در بیانیه گام دوم «جوان» است

عابدی گفت: پرتکراترین کلیدواژه در بیانیه گام دوم جوان است که نشان‌دهنده نقش انکارناپذیر جوانان در منظومه فکری مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۶۷۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲ - 19July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «اکبر عابدی» مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در آیین افتتاح دوره میثاق بسیج دانشجویی استان یزد که در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار داشت: برای برگزاری دوره فتح الفتوح و میثاق تلاش شد تا تمام جوانب برای ایجاد فضای رشد و تربیتی به بهترین شکل ممکن اتفاق بیافتد. چرا که معتقدیم رسالت ما تربیت نیرو‌های در تراز انقلاب اسلامی است و بر خود لازم می‌دانیم شما را به این سطح برسانیم.

اکبر عابدی افزود: برگزاری دوره‌های میقات، آرمان، طرح ولایت و فتح الفتوح نشان دهنده اهتمام ما به آموزش و رشد نیرو‌های انقلابی است.

وی تاکید کرد: البته رسالتی هم به دوش شما است که در طول مدت دوره که در جوار امام رضا (ع) حضور دارید نهایت استفاده را از اساتید و محتوا‌ها ببرید.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم چهار عظمت یعنی پیروزی انقلاب اسلامی، مسیر طی شده بعد از این پیروزی، چشم انداز پیش رو و نقش جوانان مومن در این سه عرصه را به ما گوشزد می‌کنند.

عابدی گفت: پرتکراترین کلید واژه در بیانیه گام دوم جوان است که نشان دهنده نقش انکار ناپذیر جوانان در منظومه فکری مقام معظم رهبری است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد اعلام کرد: توصیه من به شما جوانانی که تا این حد مورد توجه رهبر انقلاب هستید این است که برای گسترش مخاطبان خود و نیز کار جدی برای انقلاب برنامه ریزی داشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها