با حضور جانشین فراجا؛

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال‌وبختیاری معرفی شد

با حضور جانشین فرمانده انتظامی کشور، استاندار و مسئولان استانی سردار «حسین امجدیان» به عنوان فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.
کد خبر: ۶۷۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴ - 18July 2024

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال‌وبختیاری معرفی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، با حضور جانشین فرمانده انتظامی کشور، استاندار و مسئولان استانی سردار «حسین امجدیان» به عنوان فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

سردار امجدیان در این آیین اظهار کرد: بر خود می‌بالم که در استانی ولایتمدار و شهیدپرور که دارای سابقه درخشان در زمان طاغوت و حمایت از انقلاب داشته حضور پیدا کردم، استانی که در دوران دفاع مقدس ۲۴۵۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و این جان‌فشانی‌ها همچنان ادامه دارد، امید است با توکل به خدا و توسل به ائمه به چشم‌انداز‌ها و اهداف بزرگ انتظامی دست یابیم.

وی جلب رضایت پروردگار و مردم، خدمت عاشقانه و شبانه‌روزی به شهروندان، تدوین و اجرای معیار‌های اخلاق حرفه‌ای و تکریم ارباب رجوع، حراست از امنیت و تأمین آسایش عمومی، مقابله قاطع با ناامنی‌ها، جمع آوری معتادان متجاهر و مبارزه با تروریست را از جمله برنامه‌های خود بیان کرد.

در ادامه سردار منوچهر امان‌اللهی، فرمانده سابق انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: هرجا که باشم تا زنده‌ام سرباز این کشورم و خود را پاسدار کوچکی از حافظان ارزش‌های اصیل اسلامی و انقلابی می‌دانم.

وی بیان کرد: بحث امنیت نیاز همگانی است، از طرفی روابط و تعامل با دستگاه‌ها و اشکال مختلف قانون و مقررات مبنای عمل است.

امان‌اللهی گفت: در نظرسنجی‌های صورت گرفته بین دستگاه‌های اصلی و اثرگذار و اقشار مختلف، فراجا در رده‌های بالا قرار دارد.

یادآور می‌شود، فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ، فرمانده یگان ویژه استان اصفهان و فرمانده نوپو کشور از سوابق مدیریتی «سردار حسین امجدیان»، فرمانده جدید نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار