جانشین منطقه پدافند هوایی جنوب تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از تجارب بازنشستگان نیرو‌های مسلح

امیر «موسی‌زاده» گفت: یقیناً استفاده از تجارب پیشکسوتان نیروهای مسلح برای رسیدن به موفقیت بسیار مهم و حائز اهمیت است.
کد خبر: ۶۷۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰ - 20July 2024

استفاده از تجارب و دانش بازنشستگان در نیروهای مسلحبه گزارش دفاع پرس بوشهر، امیر سرتیپ دوم «سید حسن موسی‌زاده» جانشین منطقه پدافند هوایی جنوب ظهر امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان منطقه پدافند هوایی جنوب نقش مهم پیشکسوتان و بازنشستگان در رشد و تعالی جامعه را مهم دانست و اظهار داشت: بازنشستگان می‌توانند موجب رشد همه‌جانبه در تمامی ابعاد شوند، یقیناً استفاده از تجارب پیشکسوتان و اعضای وابسته در وقت و زمان رسیدن به موفقیت بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه تکریم بازنشستگان و پیشکسوتان وظیفه‌ ملی و همگانی است اضافه کرد: دانش و تجربه بازنشستگان و پیشکسوتان اثربخش و چاره‌گشای بسیاری از مشکلات است.

جانشین منطقه پدافند هوایی جنوب ادامه داد: بسیاری از موفقیت‌هایی که در نیروهای مسلح به‌ویژه در زمان اعمال تحریم‌ها صورت گرفته مرهون ذکاوت و تلاش اعضای وابسته و تلاشگر بوده است.

سرتیپ موسی‌زاده با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه بازنشستگان اضافه کرد: اگر در میان وابستگان شور، امید و علاقه به کار کردن و مفید بودن وجود داشته باشد اثر این امر مستقیماً بر روی شاغلان منعکس می‌شود و در این راستا استفاده از تجارب بازنشستگان، دانش نخبگان و مدیریت جهادی معجزه‌آفرینی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها