پیام تسلیت فرمانده کل سپاه در پی درگذشت پاسدار «اصغر امینی»

سرلشکر سلامی درگذشت پاسدار «اصغر امینی» برادر روحانی شهید «امرالله امینی» و شهیدان «مرتضی و قاسم امینی» و از جانبازان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹ - 19August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس،سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درگذشت پاسدار «اصغر امینی» برادر روحانی شهید «امرالله امینی» و شهیدان «مرتضی و قاسم امینی» و از جانبازان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس را تسلیت گفت.

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه برای درگذشت پاسدار «اصغر امینی»

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در آستانه اربعین حسینی خبر جانسوز عروج مجاهد خستگی‌ناپذیر، جانباز سرافراز دفاع مقدس، حاج اصغر (اکبر) امینی پیشکسوت عرصه ایثار و مقاومت برادر سه شهید والامقام (روحانی شهید امرالله، مرتضی و قاسم امینی) موجب تالم و تاثر اینجانب گردید.

این عاشق حسینی در سال ۵۹ به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست و با سابقه‌ی ۷۰ ماه حضور در دفاع مقدس در مسئولیت‌های مختلف از جمله معاونت قرارگاه مهندسی رزمی صراط، مجاهدت‌های صادقانه و موثری در مهندسی رزمی سپاه در دوران دفاع مقدس داشتند. همچنین ایشان در ساخت پادگان‌های نیروی زمینی سپاه و منازل سازمانی در اوایل تشکیل سپاه نقش موثری داشتند. 

از جمله مسئولیت‌های دیگر این بزرگوار؛ مسئول مدیریت اجرایی معاونت آماد و پشتیبانی ستاد مشترک سپاه بوده است.

اینجانب با عرض تسلیت درگذشت این جانباز عزیز و سر افراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم، بستگان و همرزمان ارجمند وی سلامتی در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را طلب می‌کنم.»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها