وحیدی خبر داد؛

زائرین بدون هیچ معطلی به شهرهای خود بازخواهند گشت

وزیر کشور گفت: با تلاش‌های صورت گرفته بحمدالله میزان تصادفات در ایام اربعین نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۶۸۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱ - 21August 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور در حاشیه بازدید از مرز مهران در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان اینکه شاهد تردد زائرین اربعین حسینی هستیم، اظهار داشت: بحمدالله یک وضعیت بسیار خوبی برای رفت و آمد زائران اباعبدالله حسین (ع) در مرزهای کشور داریم؛ زائرینی که قصد عزیمت به عراق را دارند در کمال سهولت و آرامش از مرزهای کشورمان عبور می‌کنند.

کاهش تصادفات رانندگی نسبت به سال گذشته/ تردد زائرین در مرزها با سهولت و آرامش در حال انجام است

وحیدی گفت: با هماهنگی‌ها و اقدامات صورت گرفته خوشبختانه در جهت تسهیل در تردد زائرین در عراق هم کارهای بسیار خوبی توسط دولت و وزیر کشور عراق صورت گرفته است؛ بازدیدی از نجف، کربلا، کاظمین و سامرا و از نزدیک شرایط بررسی شد و طی گفت‌وگویی که با زائرین داشتیم بحمدالله رضایت خوبی داشتند.

وزیر کشور با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته توسط دولت و مواکب عراقی و ایرانی زائران از نظر غذا، اسکان و حمل و نقل هیچگونه مشکلی نداشتند، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته بحمدالله میزان تصادفات تا کنون نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی گفت: همه چیز در نجف، کربلا، کاظمین و سامرا برای زائرینی که به تازگی قصد حضور در مراسم اربعین را دارند آماده است تا در این روزهای پایانی از این موهبت الهی بهره‌مند شوند.

وحیدی اظهار داشت: با تدابیری که توسط استانداران شهرهای مرزی و دستگاه‌های متولی اندیشدند برای بازگشت زائرین ایرانی هیچگونه مشکلی نداریم و زائرین بدون هیچ معطلی به شهرهای خود بازخواهند گشت.

انتهای پیام/ 241 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار