فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش: 

نیروهای مسلح همیشه برای خدمت‌رسانی به مردم آماده‌اند

امیر «امان‌اللهی» گفت: نیرو‌های مسلح در طول سال‌های متمادی حیات انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند هر کجا نیاز به حضور آن‌ها باشد، در کنار مردم بوده و انجام وظیفه کرده‌اند و پس از آن نیز در کنار مردم خواهند بود.
کد خبر: ۶۸۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰ - 23August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ‌ دوم تکاور «سیروس امان‌اللهی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم عطرافشانی مزار شهدا که در نخستین روز هفته دولت با حضور مسئولین لشکری و کشوری در بهشت رضا برگزار شد، موفقیت کشور را در گرو حمایت از دولت دانست و اظهار داشت: وظیفه است که هر شخص در هر جایی که باشد، به مردم خدمت کند و ما نیز به عنوان خدمتگزاران مردم در نیرو‌های مسلح، هر کجا نیاز باشد، به‌عنوان سرباز و خادم مردم، دولت و ولایت، در خدمت مردم خواهیم بود.

وی افزود: خدمت ما بدون منت و بر اساس وظیفه‌ای است که در قبال مردم داریم و اگر بناست موفقیتی در کار باشد، باید این خدمت صورت بگیرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش ادامه داد: نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و فراجا، در طول سال‌های متمادی انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند هر کجا نیاز به حضور آن‌ها باشد، در کنار مردم بوده و انجام وظیفه کرده‌اند و پس از آن نیز در کنار مردم خواهند بود.

امیر امان‌اللهی تأکید کرد: خدمت به مردم برای نیرو‌های مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی رحمت است. افتخار می‌کنیم که امنیت را برای مردم برقرار کنیم و دولت نیز در سایه این امنیت، در راستای آبادانی کشور و برطرف‌کردن مشکلات مردم گام بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها