آمار شهدای غزه به ۴۱ هزار و ۲۰۶ نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: شمار شهدای تجاوزهای رژیم صهیونیستی به غزه از عملیات هفتم اکتبر تاکنون به ۴۱ هزار و ۲۰۶ شهید و ۹۵ هزار و ۳۳۷ زخمی رسیده است.
کد خبر: ۶۹۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲ - 15September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، وزارت بهداشت غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته سه جنایت ضد شهروندان و افراد بی‌گناه غزه انجام داده که در نتیجه این کشتارها، ۲۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۵۷ تن دیگر زخمی شده‌اند.

آمار شهدای غزه به ۴۱۲۰۶ نفر افزایش یافت

به این ترتیب شمار شهدای تجاوزهای رژیم صهیونیستی به غزه از عملیات هفتم اکتبر تاکنون به ۴۱ هزار و ۲۰۶ شهید و ۹۵ هزار و ۳۳۷ زخمی رسیده است.

در بیانیه وزارت بهداشت غزه آمده است که پیکر تعدادی از شهدای فلسطینی همچنان در زیر آوارها و مسیرهای مواصلاتی باقی مانده‌اند و امکان دسترسی به آنها نیست.

منابع اطلاع‌رسانی فلسطینی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی حملات موشکی خود را طی ساعات گذشته روی مرکز و شمال نوار غزه متمرکز کرده است. در نتیجه حمله موشکی به یک منزل مسکونی در غرب اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه دیگر نیز تعدادی شهید و زخمی شده‌اند.

حمله به یک آپارتمان مسکونی در اردوگاه جبالیا واقع در شمال غزه نیز به شهادت و زخمی شدن تعدادی از فلسطینی‌ها منجر شده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین یک منزل مسکونی در نزدیکی بیمارستان «الیمن السعید» واقع در اردوگاه جبالیا را هدف حمله قرار دادند.

در رفح نیز توپخانه‌های رژیم صهیونیستی اقدام به حمله به منازل مسکونی منطقه تل السلطان و المواصی کردند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار