دشمن از ایمان، اعتقادات و ولایتمداری جوانان ما بیشتر از تسلیحات ما هراس دارد

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمن بیشتر از اینکه از تجهیزات و تسلیحات نظامی ما هراس داشته باشد از جوانان مومن، با اعتقاد، انقلابی و پیرو ولایت می‌ترسد که در هر شرایطی پشتیبان نظام و کشور خود هستند.
کد خبر: ۶۹۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸ - 16September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد یوسفی خوش قلب» معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در بیست و دومین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش که در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نزاجا برگزار شد، گفت: دشمن بیشتر از اینکه از تجهیزات و تسلیحات نظامی ما هراس داشته باشد از جوانان مومن، با اعتقاد، انقلابی و پیرو ولایت می‌ترسد که در هر شرایطی پشتیبان نظام و کشور خود هستند.

دشمن از ایمان، اعتقادات و ولایتمداری جوانان ما بیشتر از تسلیحات ما هراس دارد

 معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، با تأکید بر اهمیت نقش معنویت در ارتقای توان و روحیه رزمی نیرو‌های مسلح گفت: هر یک از کارکنان نیرو‌های مسلح باید دارای شاخص‌هایی ازجمله علم، مهارت و آمادگی جسمانی باشند و خود را به اسلحه ایمان مجهز کنند.

وی در دامه با اشاره به اهمیت توجه مربیان و اساتید یگان‌های آموزشی ارتش به ارتقای سطح دانش و مهارت‌های دفاعی مورد نیاز نیرو‌های مسلح، گفت: بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزشی همگام با پیشرفت علم و فناوری، مطالعه و بروز کردن دانش، مهارت در تدریس و ارائه مناسب آموزش‌ها به دانشجویان از جمله نکات مهمی است که باید مورد توجه فرماندهان و اساتید یکان‌ها و مراکز آموزشی قرار گیرد.

امیر سرتیپ خوش قلب با بیان اینکه همواره در راستای افزایش قدرت دفاعی گام‌های اساسی از سوی نیروی قدرتمند پدافند هوایی برداشته شده است، گفت: همان‌طوری که تاکنون در مقاطع زمانی مختلف شاهد بوده‌ایم پدافندهوایی طی سال‌های گذشته همواره دستاورد‌های بومی متعددی را وارد چرخه دفاعی کشور کرده و قابلیت‌ها و توانمندی‌های پدافندی لازم را در درون خود ایجاد کرده است.

وی با اشاره به جایگاه سرباز در نیرو‌های مسلح گفت: جایگاه سرباز در نیرو‌های مسلح ایران بسیار والا است، این عزیزان ذخیره‌های ارزشمند نیرو‌های مسلح هستند و ارتش جمهوری اسلامی ایران، قطعاً توفیق بهره‌مندی از این ذخایر ارزشمند را ارج می‌نهد.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: دشمن بیشتر از اینکه از تجهیزات و تسلیحات نظامی ما هراس داشته باشد از جوانان مومن، با اعتقاد، انقلابی و پیرو ولایت می‌ترسد که در هر شرایطی پشتیبان نظام و کشور خود هستند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار