نماینده مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

لزوم تقویت تولیدات فرهنگی و هنری با مضمون دفاع مقدس

بابایی کارنامی با تاکید بر لزوم تقویت تولیدات فرهنگی و هنری با مضمون دفاع مقدس گفت: ما نتوانسته‌ایم حقیقت حماسه‌ای را که عزیزانمان در دوران دفاع مقدس خلق کردند به خوبی به تصویر بکشیم.
کد خبر: ۶۹۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۸ - 18September 2024

«علی بابایی کارنامی» نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم تقویت تولیدات فرهنگی و هنری با مضمون دفاع مقدس اظهار داشت: معتقدم ما در موضوع تولیدات فرهنگی هنری با مضمون دفاع مقدس در حق این حماسه بی‌بدیل ظلم کرده‌ایم. 

نماینده مجلس: نتواسنیتم حقیقت حماسه‌آفرینی‌های دفاع مقدس را به تصویر بکشیم

وی افزود: ما نتوانسته‌ایم حقیقت حماسه‌ای که عزیزانمان در دوران دفاع مقدس خلق کردند را به خوبی به تصویر بکشیم. ما قریب به ۲۵۰ هزار شهید و قهرمان را برای دفاع از خاک این مرز و بوم تقدیم کردیم، عظمت کاری که این عزیزان کرده‌اند را هنوز خیلی افراد جامعه نمی‌دانند.

بابایی کارنامی بیان کرد: ما باید در ابعاد مختلف امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی به حماسه دفاع مقدس بپردازیم، بهترین شیوه بیان و انتقال مفاهیم، ارزش‌ها و حقایق هنر و زبان فرهنگ است. اصحاب هنر و قلم باید دست بکار شوند تا هم کمبود‌های گذشته را جبران کنیم و هم تولیدات شایسته‌ای به لحاظ کمی و کیفی با مضمون دفاع مقدس در ادامه داشته باشیم.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه البته اقدامات بسیاری خوبی توسط نهاد‌های تخصصی ذی‌ربط مانند بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام شده است، بیان کرد: ما درصدد هستیم برای کنگره دفاع مقدس استان مازنداران اقدامات فاخر فرهنگی و هنری را توسط وزارت ارشاد اسلامی انجام دهیم، اما این وزارتخانه زیر بار کمک به کنگره نمی‌رود.

وی افزود: مگر می‌توان حماسه‌آفرینی‌های لشکر ۲۵ کربلا که در دفاع مقدس در نوع خود بی‌نظیر است را مورد بی لطفی و بی توجهی قرار داد؟ آیا به تصویر کشیدن این حماسه آفرینی‌ها مهم‌تر است، یا کار‌های روزمره یک وزارتخانه؟ در کل باید عرض کنم ما در مسیر حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس غفلت داشته‌ایم که باید آن را جبران کنیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار