آیت‌الله مروی: تاثر عمیق رهبر معظم انقلاب را به خانواده‌های داغ‌دیده منتقل می‌کنم

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ماموریت دارم تاسف و تاثر عمیق رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خانواده‌های داغدیده معدن طبس منتقل کنم.
کد خبر: ۶۹۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳ - 01October 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد مروی» به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز با استقبال استاندار خراسان جنوبی، امام جمعه طبس و جمعی از مسئولان استانی وارد شهرستان طبس شد.

نماینده رهبر انقلاب در جمع مسئولان طبس: تاثر عمیق امام خامنه‌ای را به خانواده‌های داغ‌دیده معدن طبس منتقل می‌کنم

از جمله برنامه‌های نماینده رهبر انقلاب در این سفر، دیدار با مسئولان شهرستان برای اطلاع از آخرین وضعیت حادثه و همچنین دیدار و دلجویی از خانواده‌های جانباختگان و ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به آنان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی با حضور در فرمانداری طبس اظهار داشت: بنده از طرف رهبر انقلاب برای جویا شدن از احوال خانواده‌های محترم معدن طبس ماموریت یافتم، ایشان همان روز‌های ابتدایی حادثه پیام تسلیت دادند و ابراز همدردی نمودند و اندوه عمیق خودشان را از این واقعه غمبار و تلخ ابراز کردند و به مسئولین در بخش‌های مختلف سفارشات و تاکیدات مختلف از طرف ایشان انجام شد.

وی افزود: اما باز دلشان به این مقدار آرام نگرفت و تسکین حاصل نشد. دیروز فرمودند بنده از طرف ایشان در منطقه حضور پیدا کنم و مجددا تسلیت رهبر انقلاب را به خانواده‌های داغدار عرض کنم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار