آیت‌الله میرباقری: دشمن با تمام توان خود آمده است تا جبهه حق را منصرف کند

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: ما نزدیک قله هستیم و دشمن با تمام توان آمده است که ما را برگرداند. مرگ به این معناست که اگر شما پای پیروزی تاریخی نایستید، این پیروزی به عقب می‌افتد. خدا امتحان شما را می‌برد، قوم دیگری می‌آورد که پیروزی به‌دست آنها محقق خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱ - 09October 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، آیت‌الله «سید محمدمهدی میرباقری» نماینده مجلس خبرگان رهبری در برنامه «جریان» با اشاره به مفهوم «مرگ» یک جبهه اظهار داشت: ما نزدیک قله هستیم و دشمن با تمام توان آمده است که ما را برگرداند. مرگ به این معناست که اگر شما پای پیروزی تاریخی نایستید، این پیروزی به عقب می‌افتد. خدا امتحان شما را می‌برد، قوم دیگری می‌آورد که پیروزی به‌دست آنها محقق خواهد شد. در این میان شرطی وجود دارد که می‌گوید: إن تَنصروا الله، یَنصُرکم

آیت‌الله میرباقری: دشمن با تمام توان خود آمده است تا جبهه حق را منصرف کند/ آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ‌گاه منافع ما را به رسمیت نمی‌شناسند

وی افزود: دشمن با تمام قوا آمده است. زمانی که دشمن با تمام قوا آمده که اجازه ندهد، شما به میزانی که با سنن الهی همراه می‌شوید، پیروزی به‌دست شما واقع می‌شود؛ و الا پیروزی هست. ما از مسیر نصرت دین خدا، فتوحات و راه‌گشایی برای بشر به‌سمت سعادت محروم می‌شویم و دنیای خود را هم از دست می‌دهیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: فردی خیال نکند که اگر ما الآن مقابل آمریکا و اسرائیل کوتاه بیاییم، آنها منافع ما را به‌رسمیت می‌شناسند. بی‌تردید کسانی که به‌دنبال گره خوردن به نظم جهانی هستند، بدانند که این نظم در حال فروپاشی است و مدیران این نظم و تنظیمی که دارند برای آینده می‌کنند، ما در آن به‌عنوان یک ملت واحد و ملتی که از حقوق خود برخوردار است، جایی نداریم. نظمی که آمریکا این بار می‌خواهد آن را از طریق اسرائیل بر جهان حاکم کند.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار