جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد؛

تحقق فرمان ولی فقیه در عملیات وعده صادق ۲/ بزرگترین عملیات موشکی تاریخ در وعده صادق انجام شد

سردار «فضلی» گفت: در عملیات وعده صادق ۲ شش نقطه را انتخاب کردیم و حتی یکی دو نقطه دقیقه ۹۰ اضافه شد؛ یعنی توانمندی به اینجا رسیده که می‌شود فرمان ولی فقیه را در دقیقه ۹۰ هم محقق کرد.
کد خبر: ۶۹۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴ - 15October 2024

تحقق فرمان ولی فقیه در عملیات وعده صادق ۲/ بزرگترین عملیات موشکی تاریخ در وعده صادق انجام شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در نشست صمیمی با پاسداران ستاد سپاه کربلا با گرامی‌داشت یاد شهدا با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار داشت: دو وعده صادق در سال ۱۴۰۳ برابر فرمان ولی فقیه نائب امام زمان (عج) محقق شده است. وقتی می‌گوییم وعده صادق یعنی آنچه که از لسان امامین انقلاب اسلامی صادر شده و رزمندگان توفیق عمل به آن را پیدا کردند. 

سردار فضلی ادامه داد: هرچه که امامین انقلاب اسلامی در حوزه جهاد از قرآن و عترت برداشت کرده بودند و بر لب جاری کردند شهید حاج قاسم سلیمانی توفیق پیدا کرده بود در میدان عمل با به کارگیری همه ظرفیت‌ها جامه عمل بپوشاند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها در چند ساله اخیر مکرر دست به بدترین جنایت‌ها زده‌اند، گفت: اگر در گذشته آمریکا و برخی از کشور‌های منطقه پنهانی به رژیم صهیونیستی کمک می‌کردند امروز همه کفار، معاندین و منافقین در یک صف واحدی در مقابل جبهه حق ایستاده‌اند و با همدیگر وحدت و همپوشانی دارند.

وی اذعان داشت: اما جبهه حق امروز این توفیق را پیدا کرده است که بهانه‌ای پیدا شد بعد از یک سال و اندی که از هجمه ناجوانمردانه به غزه و لبنان و این مقاومت بهانه‌ای را با شهادت شهید زاهدی و حاج رحیمی به واسطه اینکه به کنسولگری ما در سوریه حمله کردند اذنش داده شد. ۱۳ فروردین آنها به کنسولگری حمله کردند، ۲۵ فروردین شب بیست و ششم ما به وعده صادق عمل کردیم. در طول تاریخ به اقرار غربی‌ها و بیگانه‌ها بزرگترین عملیات موشکی تاریخ در وعده صادق انجام شد. 

وی اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ فروند پهپاد و موشک کروز و بالستیک در دو نقطه هدف این ماموریت بود، اما چون جنایت تکرار شد در لبنان و قبل از آن میهمان عزیز ما اسماعیل هنیه را در یک اجلاس رسمی به واسطه توانمندی‌های سایبری و الکترونیک و با کمک هوش مصنوعی و سایر ظرفیت‌هایی که امروز کفار در اختیار داشتند به شهادت رساندند. او که دنبال شهادت بود، اما سرمایه‌هایی بزرگی تقدیم دین خدا شد.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: اما در وعده صادق ۲ همه آنچه که در عملیات قبلی هم احتمال می‌دادیم باید اصلاحات صورت بگیرد با آخرین تکنولوژی روز به این فرمان عمل شد. این بار تاکتیک ما کاملاً با وعده صادق اول فرق می‌کرد. موج اول پهپاد‌ها را فرستادیم می‌دانستیم که توان دفاعی صهیونیست‌ها که هشت لایه شکل گرفته و همه کفار، آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و برخی از کشور‌های منطقه ظرفیت‌هایشان آوردند و در ید دشمن قرار دادند؛ اما آنها باید مشغول می‌شدند پهپاد‌های ما و بخشی از کروز‌ها را هدف بزنند تا موشک‌های بالستیک به هدف برسند.

وی ادامه داد: این بار دیدید که در همان ساعت‌های اولیه در رسانه عین خوشه‌های انگور موشک‌ها می‌آید در سه نوبت همین کار تکرار شد. در واقع آن نقیصه‌های قبل را هم مرتفع کردیم و به جای اینکه فقط این دو نقطه‌ای که علیه این عزیزان عملیات شده این بار شش نقطه را انتخاب کردیم و حتی یکی دو نقطه دقیقه ۹۰ اضافه شد. یعنی توانمندی به اینجا رسیده که می‌شود فرمان ولی فقیه را در دقیقه ۹۰ هم محقق کرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اول سیستم پدافند هوایی و سامانه‌های آنها را هدف قرار دادند و دیگر سامانه‌ای نبود که موشک‌های بعدی ما را مورد هدف قرار دهد. بیش از ۲۰۰ فروند موشک بالستیک کمتر از ۱۰ درصدش مورد هدف دشمن قرار می‌گیرد. همه آنها به هدف مورد علاقه و مورد نظر اصابت می‌کند. تلفات می‌گیرد و خسارت می‌دهد و آنها منع انتشار خبر رسانه‌ای دارند و می‌گویند هرکس کوچک‌ترین عکس یا فیلمی را منعکس کند برابر قوانینشان سختگیرانه با او رفتار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه، اما امام ما در نماز جمعه تاریخی نصر فرمودند طوفان الاقصی که آن روز قریب یک سال از آن می‌گذشت هم مشروع بود و هم قانونی، و اقدام امروز غزه و لبنان و یمن و ایران هم مشروع است و هم قانونی.

سردار فضلی بیان کرد: ممکن است برداشت‌های متفاوتی هم از آن خطبه تاریخی نائب امام زمان (عج) شود، اما برداشت من این بود که این حکم جهاد است ولی به گونه‌ای حکم صادر شد بر اینکه اگر به هر کشوری در جبهه مقاومت حمله شد همه موظف هستند به هم کمک کنند. یعنی امروز عملیات از عراق، سوریه، یمن، لبنان، غزه و ایران همه هم مشروع است و هم قانونی برای دفاع از دین خدا. 

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: باید مراقب باشیم از این چرخه و از این گردونه غافل نشویم، چون دشمن کاملاً کارشناسی و عملیات روانی روی مردم ما پیاده می‌کند بالاخره ما در کشور مشکلات اقتصادی، معیشتی، گرانی و... واقعیت‌های امروز جامعه ماست، اما دشمن عملیات روانی انجام می‌دهد. 

وی اضافه کرد: دیدید که این چند روزه دنبال فرمانده ما می‌گردد و تا الان چند مدل روایت کرده و باید مواظب باشیم خواست دشمن محقق نشود. اگر مراقب نباشیم دشمن به دنبال یک چنین فرضی می‌گردد که این نگین جبهه مقاومت الان کجاست. معلوم است که دشمن به دنبال این است که بین ما شکاف و تفرقه ایجاد کند. عملیات روانی روی نیرو‌های خودی داشته باشد. باید مواظب باشیم طمع دشمن قرار نگیریم. ما داریم به فصل و عنایت خداوند در سایه اطاعت از ولی و نائب امام زمان مشق ظهور می‌کنیم تمرین ظهور می‌کنیم. 

وی با اشاره به اینکه اربعین یعنی مشق ظهور، اذعان داشت: الان فصل تمرین در مشق ظهور است، هر کسی به زبان جاری می‌کند من می‌خواهم سرباز آقا صاحب الزمان باشم یک راه بیشتر ندارد؛ اگر مطیع امر نائب ولی بودیم هم سعادتمند دنیا هستیم و هم آخرت و هم یقیناً اگر روز ظهور توفیق سربازی داشته باشیم آن موقع به حرف مولا عمل خواهیم کرد.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: مراقب باشید دشمن از هر حربه‌ای برای ایجاد تنش و اختلاف و دلسردی و یاس و ناامیدی استفاده می‌کند، اما با یکدلی و واسطه شهدا که آبرومند نزد خداوند و امامزادگان عشق هستند بر دشمن پیروز خواهیم شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آخرین کنگره شهدای ایران اسلامی در استان ولایتمدار مازندران بسیار باشکوه و ارزشمند برگزار شد و از همه کسانی که برای این کنگره قدمی برداشتند قدردانی می‌کنم.

در این نشست از زحمات و خدمات سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در حوزه تحقق و پیشبرد ماموریت‌های نهاد مقدس سپاه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار