رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

صهیونیست‌ها در جنایات روی هیتلر را هم سفید کردند

آیت‌الله «گلپایگانی» گفت: صهیونیست‌ها از هیچ جنایتی در غزه دریغ نکردند و در جنایات روی هیتلر را هم سفید کردند.
کد خبر: ۶۹۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴ - 18October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «محمدی گلپایگانی»، رئیس دفتر مقام معظم رهبری امروز در مراسم معارفه امام‌جمعه جدید زنجان در مصلی این شهر با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های مردم زنجان عشق و ارادت آنها به اباعبدالله الحسین(ع) است، اظهار داشت: همه ساله در هشم و یازدهم زنجانی‌ها عشق و ارادت خود را به اباعبدالله نشان می‌دهند و این امر در جهان زبانزد است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان که امروز اینجانب هستم تا امام‌جمعه جدید زنجان را به مردم معرفی کنم، تصریح کرد: حجت‌الاسلام حسینی از نوادگان ائمه اطهار و حافظ کل قرآن هستند.

وی با بیان اینکه امروز باید به قرآن متوسل شویم ادامه داد: امروز باید در همه عرصه‌های به قرآن متوسل شویم.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی با بیان وقایع و اتفاقات این روزهای جهان و به‌ویژه جهان اسلام و رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان گفت: در قرآن به‌روشنی در مورد یهود آمده است و این قوم حتی روی هیتلر را در جنایت هم سفید کردند.

وی با بیان اینکه هیتلر زنان و کودکان را نمی‌کشت، افزود: صهیونیست‌ها در این مدت به زن و کودک و حتی بچه‌های چندروزه هم رحم نکردند.

رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه صهیونیست‌ها حتی بیمارستان‌ها و مدارس را نیز بمباران و بیماران می‌کشند، افزود: صهیونیست‌ها از هیچ جنایتی در غزه دریغ نکردند و در جنایات روی هیتلر را هم سفید کردند.

وی با بیان صهیونیست‌ها فکر می‌کردند که با شهادت سید «حسن نصرالله» کار تمام است، ادامه داد: آنها فکر نمی‌کردند بعد از سید نصرالله کار باقدرت ادامه پیدا کند به‌طوری که امروز هیچ کجای سرزمین‌ها اشغالی در امان موشک‌های حزب‌الله نیست.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی با اشاره به نمازجمعه‌ای که مقام معظم رهبری در هفته‌های قبل خواندند، گفت: بسیاری به‌صورت تلفنی و حضوری از ما می‌خواستند این اتفاق روی ندهد، اما مقام معظم رهبری باقدرت و صلابت خطبه‌ها را ایراد کردند و بخش مهم آن خطبه‌هایشان هم به عربی بود.

وی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب از هیچ‌چیز ترس و واهمه‌ای ندارند و از تنها چیزی که ترس دارند، خداوند است، افزود: خطبه‌های ایشان در جهان پیچید و دشمنان نیز به قدرت و صلابت رهبری اعتراف کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه اهل‌بیت دارای شجاعت بودند و مقام معظم رهبری هم محبت در دل‌ها و هم شجاعت را دارند، ادامه داد: محبت مردم به ایشان در دیدارهای و علاقه مردم به ایشان کاملاً مشهود است.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی با بیان اینکه امروز اگر کسی به رژیم صهیونیستی علاقه داشته باشد، مسلمان نیست، تصریح کرد: الان اگر کسی به اینها تمایل داشته باشد نمی‌تواند بگوید من مسلمانم.

رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه چه کسی سلسله کثیف پهلوی را به این مردم تحمیل کرد، ادامه داد: ممنوع کردن عزاداری امام حسین(ع)، کودتا و ده‌ها جنایت توسط آمریکا و عاملش رژیم پهلوی در کشور صورت گرفت.

رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به جنایات بی‌شمار سلسله پهلوی در کشتار مردم در مسجد گوهرشاد اشاره کرد و گفت: رژیم پهلوی بیش از یک هزار نفر را به دلیل اعتراض به کشف حجاب به شهادت رساند.

آیت‌الله محمدی گلپایگانی با بیان اینکه زنجان مهد علمای بزرگ است، افزود: آیت‌الله شبیری امروز ازعلمای بزرگ کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها