آرشیو سایر اخبار

فیلم/ سرلشکر سلامی: وعده صادق نشان داد اگر شرایط اقتضا کند ما خودمان عمل می‌کنیم و شمشیر می‌کشیم

فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم «۴۰ سال مجاهدت»؛ یادواره شهدای قرارگاه رمضان: عملیات وعده صادق نشان داد که اگر شرایط اقتضا کند ما عمل می‌کنیم؛ این نیست که بنشینیم فقط دیگران در جبهه مقاومت عمل کنند آنها را حمایت می‌کنیم و اگر لازم باشد خودمان هم شمشیر می‌کشیم.

فیلم/ مردم با حضور در انتخابات اتحاد ملی را به دنیا نشان خواهند داد

سردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» گفت: ملت ایران روز جمعه ۱۵ تیر پای صندوق‌های رای آمده و کار نیمه‌تمام خود را تکمیل می‌کنند و به واسطه آن، رئیس جمهوری با آرای بالا و پشتوانه مردمی خوب به میدان می‌فرستند تا کار نیمه‌تمام شهید رئیسی را کامل کند.

فیلم/ با تبیین مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس اندیشه جوانان را با خود همراه کنیم

معاون امور تخصصی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: بسیاری از ابعاد دفاع مقدس هنوز مغفول مانده که باید در دانشگاه‌ها تبیین شود چرا که این انتقال مفاهیم و ارزش‌ها می‌تواند قلب و اندیشه جوانان را با نظام اسلامی و مشی شهدا همراه کند.

فیلم/ لزوم تبیین ویژ‌گی‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس در درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت

امیر سهرابی با تاکید بر لزوم تبیین ویژ‌گی‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس در درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت گفت: باید برای نسل جوان و دانشجویان برنامه داشته باشیم تا فرمان فرمانده معزز کل قوا اجرایی شود و فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم.

فیلم/ سرلشکر سلامی: جبهه مقاومت پاسخ هر تعرضی را در منطقه می‌دهد

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فلسطین ادامه می‌دهد و دیگر کشور‌های محور مقاومت محکم ایستاده‌اند، گفت: سرنوشت مسلمانان از این به بعد روشن خواهد بود و جبهه مقاومت پاسخ هرگونه تعرض را می‌دهد.
پربیننده ها