نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد؛

پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در حوزه هوافضا و علوم دریایی/ تزریق امید در جامعه

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: امروز جمهوری اسلامی شاهد بیشترین و چشم‌گیرترین پیشرفت‌ها در حوزه هوافضا و علوم دریایی است.
کد خبر: ۵۵۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵ - 01December 2022

پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در حوزه هوافضا و علوم دریایی/ تزریق امید در جامعهبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع دانشجویان علوم دریایی و راهبردی امام خمینی (ره) ارتش جمهوری اسلامی ایران در نوشهر اظهار داشت: دشمنان ما یک باور را در مغز و دل ما خواستند جای بدهند و آن این است که «ما نمی‌توانیم» و ما را با این جمله سحر کرده بودند، این سحر را حضرت امام باطل کردند و باطل کردن آن هم با کلمه «ما می‌توانیم» بود این باور و نگاه را در ما ایجاد کردند.

وی افزود: شما ببینید یک دانشگاه قدر و توانمند خروجی‌اش عالی‌ترین فرماندهان هستند، از نظر فناوری هم پیشرفت‌های خوبی داشته است.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: امروز هم دشمنان ما سعی می‌کنند با ناامیدی ما را سحر کنند، تا قوت‌ها را نبینیم و ضعف‌ها را صدبرابر می‌کنند، به‌ نوعی ما را نسبت به آینده خودمان ناامید می‌کنند؛ امیدواریم امید در جامعه و جوانان ایجاد شود چرا که یاس و ناامیدی بدتر از «ما نمی‌توانیم» است.

وی اضافه کرد: دشمن باید ناامید باشد؛ از دو دهه گذشته پیش تاکنون نیرو‌های دریایی دشمن و ناو‌های دریایی آمریکا از آب‌های جنوب کشور و اطراف آن دور شدند.

امام جمعه ساری بیان کرد: ما امروز شاهد بیشترین و چشم‌گیرترین پیشرفت‌ها در حوزه هوافضا و علوم دریایی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شهید تهرانی مقدم خیلی اهل توسل بود به‌خصوص در مسائل علمی، رمز موفقیت ما همان توسل است.

آیت الله محمدی لائینی اظهار کرد: به همه شما دانشجویان عزیز سفارش می‌کنیم که یا بیشتر و یا به موازات آموزش‌های علمی و فنی و تخصصی خودتان به معنویات، نماز اول وقت و توسل توجه داشته باشید و خودتان را باور کنید که می‌توانید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار