نماینده مردم لارستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس: 

ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات پاسخ ضد انقلاب را داد

بروجردی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات مشت محکمی بر دهان ضد انقلاب و یاوه‌گویان زدند.
کد خبر: ۶۷۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰ - 07July 2024
«علاءالدین بروجردی» نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در دوران انقلاب اسلامی، دوران درخشان دفاع مقدس و تلاطم‌ها، بحران‌ها و فتنه‌ها همیشه شگفتی‌ساز بودند.
 
ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات پاسخ ضد انقلاب را دادند
 
بروجردی ادامه داد: مردم ایران اسلامی با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بسیاری از حوادث را با حضور خود در صحنه‌ها مدیریت کردند و این موجب تعجب جهانیان شده است.
 
نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران توانستند همچون همیشه در عرصه ملی شگفتی‌ساز شوند، تاکید کرد: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ضد انقلاب و کشور‌های متخاصم با تمام ظرفیت تلاش کردند تا مردم حضور حداقلی داشته باشند، اما ملت همیشه در صحنه ایران با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) حضور حداکثری در انتخابات داشتند و این مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود.
 
وی با بیان اینکه ضد انقلاب همواره به دنبال جدایی و فاصله گرفتن بین مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: در روز جمعه ۱۵ تیر و همچنین هشتم تیر شاهد برگزاری انتخابات پرشور، موفق و خوبی بودیم و کسی نتیجه انتخابات را پیش‌بینی نمی‌کرد و باید به ملت ایران تبریک گفت و از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تشکر کرد.
 
انتهای پیام/271
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار