دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان با نماینده ولی فقیه در استان

سردار «مطهری» با حجت‌الاسلام «مطیعی» امام جمعه سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۷۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ - 20July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از  سمنان، سردار «عباس مطهری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان با حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان پیرامون برنامه ها و فعالیت‌های بزرگداشت عملیات مرصاد در استان سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار خاطرنشان کرد: نقش رزمندگان استان در عملیات مرصاد با تهیه فیلم، مستند و کتاب برای نسل امروز جامعه بازگو شود.

وی گفت: همه باید به‌درستی در تبیین آنچه گذشته است، تلاش کنیم و باید نقش رزمندگان استان سمنان در عملیات مرصاد بیان و تبیین شود.

مطهری گفت: تیپ ۱۲ قائم (عج) و رزمندگان استان سمنان، در سد عملیات و انهدام منافقین در عملیات مرصاد، نقش ویژه و محوری داشته اند و باید این نقش به خوبی برای جوانان تبیین شود.

وی ادامه داد: با توجه به نقش مهم تیپ قائم (عج) درعملیات مرصاد، مقام معظم رهبری در جریان سفر به استان سمنان در آبان ماه سال ۱۳۸۵ فرمودند: «تیپ قائم (عج) در عملیات مرصاد مهمترین نقش را ایفا کرد، شنیدم نقش تیپ قائم (عج) در عملیات مرصاد آن چنان بود؛ که اگرنبود؛ دشمن ممکن بود تا کرمانشاه پیش بیاید. آن که ایستاد؛ تیپ قائم (عج) بود.»

در ادامه این دیدار گزارشی از فعالیت های برنامه ریزی شده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در سالروز عملیات مرصاد ارائه شد.

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس  سمنان با نماینده ولی فقیه در سمنان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها