معاون وظیفه عمومی انتظامی استان خراسان رضوی خبر داد؛

اعزام مشمولان پایه خدمتی مرداد سال جاری

سرهنگ شجاع از اعزام تمام مشمولان وظیفه عمومی استان در پایه مرداد ماه در روزهای دوشنبه یکم و سه‌شنبه دوم مرداد برابر اطلاعات مندرج در برگه اعزام به خدمت خبر داد.
کد خبر: ۶۷۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴ - 20July 2024

اعزام مشمولان پایه خدمتی مرداد ماه ۱۴۰۳به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ «سید محسن شجاعی» معاون وظیفه عمومی انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: اعزام مشمولان روز‌های دوشنبه یکم و سه‌شنبه دوم مرداد سال جاری از سه شهرستان مشهد، تربت حیدریه و سبزوار برابر اطلاعات مندرج در برگه اعزام مشمولان انجام می‌شود.

وی افزود: مشمولان پایه خدمتی مرداد ماه ۱۴۰۳ که از مشهد به خدمت اعزام می‌شوند باید در تاریخ و ساعت تعیین شده در برگه اعزام به خدمت به آدرس مشهد- پایانه مسافربری، سالن چهار مراجعه تا به خدمت اعزام شوند. این دسته از مشمولان از مراجعه به معاونت وظیفه عمومی خودداری کنند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: مشمولان اعزامی به مراکز آموزش پدافند مشهد بایستی به صورت حضوری و بدون مراجعه به معاونت وظیفه عمومی استان و پایانه مسافربری خود را به مراکز آموزش مذکور معرفی کنند.

سرهنگ شجاع گفت: این مشمولان قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از قبیل کوتاه کردن موی سر را رعایت کرده، وسایل شخصی، بهداشتی، قاشق و چنگال، لیوان و اقلام بهداشتی مورد نیاز (ماسک، مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست‌ها) را به همراه داشته و از حضور و استقرار خانواده‌ها برای بدرقه مشمولان در محل اعزام اکیدا خودداری کنند.

وی تصریح کرد: مشمولان اعزامی به استان‌های دیگر در برگ محل مراجعه اطلاع‌رسانی شده تا مواد غذایی خشک بین راهی همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی خراسان رضوی بیان داشت: مشمولان؛ اصل مدارک مورد نیاز برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا را همراه خود داشته باشند.

سرهنگ شجاع در پایان خاطرنشان کرد: مشمولانی که تمایل دارند شخصا به مرکز آموزش تعیین شده مراجعه کنند می‌توانند حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت خود را به مرکز آموزش تعیین شده معرفی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها