شهید «رسول نباتی مقدم»:

قدر اسلام، انقلاب و امام را بدانید

شهید «رسول نباتی مقدم» در وصیت نامه خود آورده است: برادران حزب اللهی‌ام، وصیت و پیام من به تمامی شما این است که قدر اسلام، انقلاب و امام را بدانید، قدر نعمت‌های خدا را بدانید.
کد خبر: ۶۷۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۲ - 21July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «رسول نباتی مقدم» هجدهم اردیبهشت ۱۳۴۷ در شهرستان اردبیل دیده به جهان گشود. وی دانش‌آموز سوم راهنمایی بود که به‌عنوان بسیجی در جبهه (دفاع مقدس) حضور یافت و در سیزدهم آبان ۱۳۶۲ با سمت آرپی‌جی‌زن در عملیات والفجر ۴ و در منطقه پنجوین عراق براثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل شد، مزار وی در گلزار شهدای بهشت فاطمه (س) شهر اردبیل واقع است.

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «رسول نباتی مقدم» آمده است:

اکنون ایران شاهد کربلای دیگر در نقطه‌ای از تاریخ است و این یزیدیان هستند که برای نابودی اسلام و انقلاب اسلامی، چون گرگان حمله ور شده اند.

پس در این برهه از زمان وظیفه ما است که برای حفظ انقلاب و اسلام عزیز و تداوم راه سرخ شهدا، به پا خیزیم و از شرف و حیثیت خویش دفاع کنیم. آری، من بنا به فرمان خدا و قرآن و امام خویش، قائد اعظم، فرزند علی (ع)، امام خمینی عازم جبهه شدم تا شاید با نثار خون ناچیزم سهمی، هر چند جزئی در صدور انقلاب و اسلام داشته باشم.

برادران حزب اللهی‌ام، وصیت و پیام من به تمامی شما این است که قدر اسلام، انقلاب و امام را بدانید، قدر نعمت‌های خدا را بدانید، جنگ نعمت است، به سوی جنگ بیایید که خدا اجر زیادی برای جهادگران قرار داده است خدا در برابر جانشان بهشت را می‌پردازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار