شهید «ناصر بخشی گیوی»:

مهمترین مسئولیت حضرت زینب (س) نشر پیام کربلاست که با حفظ حجاب میسر است

شهید «ناصر بخشی گیوی» در وصیت‌نامه خود آورده است: مهمترین مسئولیت حضرت زینب (س) نشر پیام کربلاست که با حفظ حجاب میسر است تا به جهانیان اعلام کند و بدین وسیله راه حسین (ع) را ادامه دهد.
کد خبر: ۶۸۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵ - 30July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «ناصر بخشی گیوی» هشتم فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان خلخال دیده به جهان گشود. وی تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند و پس از دریافت دیپلم به عنوان سرباز ارتش در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و در هفدهم اردیبهست ۱۳۶۱ در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل شد، این شهید جاویدالاثر است.

انسان‌ها حرکت می‌کنند و می‌روند ولی خوشبحال کسانی که در راه خدا حرکت می‌کنند و در راه خدا می‌روند؛ آری امروز انقلاب خونین ما بوسیله حرکت کردن و رفتن جوان‌های بسیاری پیروز شد و شفق و سرخی خونشان چشم دشمنان اسلام را که در راس آنها امپریالیسم جهانخوار قراردارد کور کرده تا درصدد برآمدند از هر طرف به بهانه‌ای انقلاب ما را از حرکت باز دارند.

من نیز به تعهد و مسئولیت شرعی ام می‌روم تا مبارزه کنم و پاسدار خون پاک ده‌ها هزار جوان مسلمان ایرانی باشم و تا می‌توانم از نقلاب اسلامی و میهن اسلامی خود دفاع کنم.

می‌روم تا زینبیان را از اسارت یزیدیان برهانم که در کربلای شهادت یاور امام حسین (ع) باشم و به او بپیوندم. با او به طرف امام مهدی (عج) منجی عالم بشریت بروم و با این انسان بزرگ، در راه خدا حرکت کنم. مهمترین مسئولیت حضرت زینب (س) نشر پیام کربلاست که با حفظ حجاب میسر است تا به جهانیان اعلام کند و بدین وسیله راه حسین (ع) را ادامه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار