امام جمعه موقت اصفهان:

رژیم صهیونسیتی منتظر خونخواهی اسماعیل هنیه باشد

حجت‌الاسلام «میردامادی» با اشاره به ترور مذبوحانه شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونسیتی، گفت: این رژیم منتظر خونخواهی اسماعیل هنیه باشد.
کد خبر: ۶۸۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶ - 02August 2024

رژیم صهیونسیتی منتظر خونخواهی اسماعیل هنیه باشدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «سید مجتبی میردامادی» امام‌جمعه موقت اصفهان، امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر اصفهان‌ با تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه اظهار داشت:‌حادثه تلخ و سخت ترور شهید اسماعیل هنیه در حریم ایران اتفاق افتاده است، جمهوری اسلامی خونخواهی این شهید را وظیفه‌ی خود می‌داند.

وی ادامه داد: اسماعیل هنیه از شهید شدن در راه خدا و نجات بندگان خدا ترسی نداشت و این شهید مجاهد در راه مبارزه با رژیم کودک کش اسراییل حدود ۶۰ نفر از خانواده‌اش را تقدیم راه قدس کرد و خود نیز در این مسیر به شهادت رسید.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه ملت ایران در تشییع پیکر شهید هنیه سنگ تمام گذاشتند، افزود: دیروز در تشییع رهبر حزب مقاومت، اسماعیل هنیه به کوری چشم آمریکا، اسراییل و جلادان رژیم غاصب صهیونیست، بیداری و هوشیاری ملت ایران نشان داده شد و اینگونه از یک مجاهد ضد صهیونیست تجلیل بعمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: سید مقاومت روز گذشته در پیام خود خطاب به اسرائیل فرمود امروز اگر می‌خندید فردا باید بیشتر گریه کنید، امروز آن‌چنان ترس سراسر اسرائیل را فراگرفته که ساکنان آن به دنبال فرار از سرزمین‌های اشغالی هستند، امیدواریم به‌زودی پوزه آمریکا را به خاک بمالیم.

میردامادی خطاب به صهیونیست‌ها گفت: خوشحالی امروز شما از شهادت قهرمان جبهه مقاومت، مقدمه گریه فردای شماست. منتظر انتقام سخت باشید. رژیم غاصب صهیونیستی باید تاوان کودک کشی و ظلم در سرزمین فلسطین را بدهد.

وی با اشاره به مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری گفت: در این مراسم رهبر معظم انقلاب توصیه‌هایی را به دولت چهاردهم در خصوص انتخاب افراد فرمودند، بنابراین باید رئیس‌جمهور نسبت به اجرای توصیه‌های رهبر انقلاب دقت لازم را داشته باشد، زیرا مملکتی که صدها هزار شهید داده تا پرچم اسلام و جمهوری اسلامی را سرپا کند طاقت این را ندارد که انحرافاتی آن هم در مسئولان رده‌بالا ایجاد شود.

حجت‌الاسلام میردامادی همچنین با اشاره به بهشت و جهنم تصریح کرد: تقوای الهی کلید بهشت است. خداوند پشتیبان کسانی است که تقوای الهی را پیشه خود قرار بدهند و نیکوکار باشند و به دیگران احسان کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها