امام‌جمعه شهرستان چوار:

ترور و به شهادت رساندن هنیه بی‌پاسخ نخواهد ماند

حجت‌الاسلام «میهن پرست» اظهارداشت: رژیم صهیونیستی با ترور شهید هنیه در خاک ایران دهن کجی به جمهوری اسلامی بود که این دهن کجی بی‌پاسخ نخواهد ماند.
کد خبر: ۶۸۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳ - 02August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین «شهاب‌الدین میهن‌پرست» امام جمعه چوار ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه به ملت شریف ایران اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با ترور شهید هنیه در خاک ایران دهن کجی به جمهوری اسلامی بود که این دهن کجی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به شهادت رساندن هنیه بی پاسخ نخواهد ماند

وی افزود: مردم ایران در تشییع پیکر شهید هنیه به خوبی نشان دادند که وحدت و انسجام ملی در جهان اسلام و ایران اسلامی پابرجاست و به لطف خدا نابودی رژیم کودک‌کش اسراییل نزدیک خواهد بود.

خطیب جمعه چوار با اشاره به در پیش و رو بودن اربعین حسینی و در مسیر بودن شهرستان چوار در مسیر زوار اباعبدالله گفت: مواکب مساجد و حسینه‌ها باید تدارکات لازم را اماده پذیرایی از زایران اباعبدلله داشته باشند و در حد توان به زوار خدمات رسانی کنند.

امام جمعه چوار به نیرو‌های اخراج شده شرکت ارغوان گستر هم اشاره‌ای کرد و گفت: بکارگیری نیرو‌های بومی در این شرکت از اولویت‌های مسئولان ارغوان گستر باید باشد و از استاندار و مسئولان مربوطه انتظار است نتیجه پیگیری‌ها خود را اعلام و نیرو‌های بومی اخراج شده را بکارگیری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها