مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان شمالی:

معارف قرآنی بزرگ‌ترین سلاح ما در برخورد با فرهنگ منحط غربی است

حجت الاسلام ایروانی گفت: بزرگ‌ترین سلاح ما در برخورد با فرهنگ منحط غربی معارف قرآنی است؛ این معارف بزرگترین نیاز برای استحکام روحی و معنوی و بزرگترین نیاز برای یکپارچگی جامعه و حرکت به سمت آرمان‌ها و اهداف متعالی است.
کد خبر: ۶۸۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶ - 03August 2024

بزرگ‌ترین سلاح ما در برخورد با فرهنگ منحط غربی معارف قرآنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسین ایروانی» مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان شمالی در اولین نشست هم‌اندیشی مسئولان عقیدتی سیاسی سازمان‌های زیرمجموعه نیروی انتظامی خراسان شمالی، اظهار داشت: سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گرچه هیچ مصیبتی بزرگ است، اما این مصیبت اعظم با شهادت  مجاهد فاتح جبهه‌ مقاومت، شهید مجاهد «اسماعیل هنیه» مضاعف گردید. در بدو امر این شهادت جانکاه را به همه‌ ملت عزیز ایران و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و رزمندگان جبهه‌ مقاومت تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به نقش بنیادین نیروی انتظامی در همه عرصه‌های فرهنگی - اجتماعی، امنیتی - نظامی و سیاسی، افزود: بزرگ‌ترین سلاح ما در برخورد با فرهنگ منحط غربی معارف قرآنی است؛ این معارف بزرگترین نیاز برای استحکام روحی و معنوی و بزرگترین نیاز برای یکپارچگی جامعه و حرکت به سمت آرمان‌ها و اهداف متعالی است.

حجت الاسلام ایروانی با تأکید بر اهمیت بخش عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی عنوان کرد: نیروی های مسلح به جریان های سیاسی وابسته نیستند ولی بینش سیاسی اجتماعی و بصیرت برای هر انسانی در نظام جمهوری اسلامی  برای جلوگیری از سوءاستفاده و تحرکات دشمن لازم است. مسئولان این بخش می‌توانند انگیزه نیروها را را ارتقا داده و تقویت ببخشند و همچنین در بعد فکری، بصیرتی و ابعاد تربیتی و بنیان های فکری و اعتقادی نیروهای خود کارکرد مثبتی داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار