معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش:

فرهنگ شهادت سبب اثرگذاری ایران در جهان است

امیر «شرفی» گفت: فرهنگ شهادت سبب تأثیرگذاری امروز ایران اسلامی بر جهان است.
کد خبر: ۶۸۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴ - 03August 2024

فرهنگ شهادت سبب تأثیرگذاری امروز ایران اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، امیر «کیومرث شرفی» معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز(شنبه) در مراسم تشییع پیکر مطهر «شهید حسین سامی‌مقام» که در میدان صبحگاه مرکز توپخانه شهید صیاد شیرازی اصفهان برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهید اسماعیل هنیه اظهار داشت: شهید اسماعیل هنیه خستگی‌نا‌پذیر بود و به دست شقی‌ترین افراد شهید شد. 

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت اقتدار ایران اسلامی را صدبرابر کرده است،افزود: تاثیر خون شهدا موجب سرافرازی نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است.

امیر شرفی با بیان اینکه فرهنگ وفاداری و ولایت‌مداری بزرگ‌ترین میراث شهدا است، افزود: در درگاه خداوند هیچ چیز عزیزتر از خون شهید نیست، آرزوی شهدا این است که بازهم در دنیا بیایند و باز هم تمام هستی خود را فدا کنند. یکی از فرهنگ‌هایی که شهدا برای ما به ارث گذاشتند امید به فضل الهی است، به همین خاطر سیدالشهدا هر چه داشت در راه خدا داد.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: کوشش جهادی، ساده‌زیستی و بی‌توقعی خصلت شهدا بوده است و مهم‌ترین ارثی که برای ما گذاشته‌اند فرهنگ وفاداری و ولایت‌مداری است. مراسمی که در پاسداشت شهدا گرفته می‌شود برای این است که پیام انقلاب به نسل جوان صادر شود و راه شهیدان را پیش بگیریم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند وقتی جامعه را سستی فرا بگیرد تشییع یک شهید جان تازه‌ای به جامعه می‌بخشد، گفت: مصداق سخنان رهبر معظم انقلاب مراسم تشییع شهید سلیمانی، شهدای خدمت، شهید هنیه و دیگر شهداست که جان تازه‌ای به جامعه می‌بخشد. حفاظت از امانت‌های شهدا یعنی نظام اسلامی، ولایت، انقلاب، امنیت و مردم بر ما واجب است و باید از این امانت‌ها به نحو شایسته پاسداری و نگهداری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار