نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی:

دلیل موفقیت و استمرار انقلاب اسلامی پایگاه‌های مردمی آن است

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: دلیل موفقیت و استمرار انقلاب اسلامی با گذشت ۴۵ سال، پایگاه‌های مردمی آن است.
کد خبر: ۶۸۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵ - 07August 2024

شورای هماهنگی تبلیغات ضامن حفظ حضور مردم در تداوم انقلاب است/ ضرورت هماهنگ اجرا شدن برنامه‌های تبلیغاتی در تمام نقاط استانبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با مسئولین دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات استان که در دفتر امام‌ جمعه مشهد برگزار شد، ضمن قدردانی از فعالیت اعضای این شورا در شهر‌ها و شهرستان‌های استان اظهار داشت: خوشبختانه انقلاب و نظام اسلامی پایگاه‌های خود را در خراسان رضوی حفظ کرده و شما از این‌ جهت دارای نیرو‌های فوق‌العاده ارزشمند مردمی هستید.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های شورای هماهنگی تبلیغات نسبت به سایر برنامه‌ریزی‌های کشور اولویت‌دارتر است، افزود: دلیل موفقیت و استمرار انقلاب اسلامی با گذشت ۴۵ سال، پایگاه‌های مردمی آن است، دشمن نیز به این دلیل نتوانسته آسیب جدی به انقلاب و نظام اسلامی کشور وارد کند و جلوی توسعه آن را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به شور و هیجان نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب همانند نسل‌های اول و دوم اشاره کرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات در این زمینه با برنامه‌ها و فعالیت‌های خود یک نهاد مقدس بوده که ضامن اجرای قوی‌ای نیز برای حفظ حضور مردم در عرصه نظام و انقلاب است.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: ما در کشور نهادی اثرگذارتر از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حفظ و تداوم انقلاب نداریم، این در حالی است که بیشتر هزینه‌های فعالیت این نهاد بر دوش مردم است.

وی ضمن تأکید بر ضرورت هماهنگی اجرای برنامه‌های تبلیغاتی در استان ابراز داشت: خراسان رضوی یک استان گسترده و بزرگ است که این گستردگی گاهی مانع برگزاری برنامه‌ها به صورت هماهنگ در تمامی شهرها، شهرستان‌ها و روستا‌ها می‌شود.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: برخی علت این ناهماهنگی را در کمبود امکانات شهرستان‌ها نسبت به مرکز استان می‌دانند که درست نیست، امکانات دستگاه‌های دولتی در مشهد به همان اندازه است که در سایر نقاط استان وجود دارد، باید اذعان کرد که مردم روستا‌ها و شهرستان‌ها به‌مراتب از مرکز استان در برنامه‌ها و فعالیت‌های دینی و انقلابی جلوتر حرکت می‌کنند.

امام جمعه مشهد با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری هماهنگ و هم‌زمان برنامه‌های فرهنگی در سراسر استان تأکید کرد: امروز اگر مردم هر روز صدای انقلاب را در شهر و محیط خود بشنوند، به انقلاب نزدیک‌تر می‌شوند.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: اگر میان مردم و انقلاب فاصله‌ای به وجود آید، دشمن از آن طرف با تبلیغات علیه انقلاب از این شکاف و فاصله سوءاستفاده خواهد کرد؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص فرمودند که نگذارید مردم با انقلاب فاصله بگیرند، البته منظور ایشان دانشگاه‌ها و محیط‌های تربیتی بود؛ بنابراین نباید بگذاریم فاصله‌ای بین مردم و انقلاب ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار