بازدید سرزده دادستان تهران از پایانه سلام فرودگاه امام‌ خمینی

صالحی از نظارت مستمر و مداوم بر نحوه عرضه و فروش بلیت در ایام اربعین خبر داد و در همین راستا از پایانه سلام فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) بازدید کرد.
کد خبر: ۶۸۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶ - 18August 2024

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «علی صالحی» دادستان تهران ۷۲ ساعت بعد از جلسه با مسئولین هواپیمایی کشوری و سازمان تعزیرات حکومتی، به منظور نظارت میدانی، به‌صورت سرزده در محل پایانه سلام فرودگاه امام خمینی (ره) حاضر شد و ضمن بازدید از تمامی بخش‌های پایانه اظهار کرد: با توجه به رسالت دادستانی تهران در خدمت به زوار اباعبدالله (ع) اینجانب به همراه معاونین، تعدادی از قضات و مسئولین اداری، انتظامی و نظامی مستقر در شهر فرودگاهی به منظور بررسی جزئیات عملیات انتقال زائرین شریف، عرض خدا قوت به خادمین، اطلاع بی واسطه از وضعیت موجود و رفع مشکلات احتمالی در این محل حاضر شدم.

بازدید سرزده دادستان تهران از پایانه سلام فرودگاه امام‌ خمینی

وی در این بازدید میدانی ضمن گفت‌و‌گوی چهره به چهره با زائرین از نزدیک وضعیت آنها را بررسی و در خصوص مشکلات ابرازی هر یک از ایشان و از جمله در مورد گله‌مندی زائر دارای فرزند معلولی که برای پارک خودرو و زائر دیگری که برای دریافت ارز مسافری دچار مشکل شده بودند، دستورات لازم را خطاب به مسئولین مربوطه حاضر صادر کرد و گفت: افتخاری بالاتر از خدمت به زوار اباعبدالله (ع) سراغ ندارم خوشبختانه اقدامات قابل توجهی در راستای حل مشکلات زائرین انجام شده و هم اکنون زائرین از بهبود وضعیت فرودگاه و ارائه خدمات به آنها نسبت به قبل، اعلام رضایت دارند.

این مقام عالی قضایی ضمن گفت‌وگوی چهره به چهره با تمامی خادمان موکب‌های مستقر در محل پایانه و اطلاع از جزئیات فعالیت‌های ایشان، افزود: اینجانب وظیفه می‌دانم از زحمات یکایک متولیان راه‌اندازی و اداره این موکب‌ها که نقش مهمی در ارتقای فرهنگ ناب اسلامی و اشاعه شعائر اهل بیت (ع) دارند، تشکر و قدردانی کنم.

وی در ادامه ضمن حضور در تعدادی از موکب‌ها و شنیدن توضیحات خادمین و عرض خداقوت به ایشان در جریان کیفیت خدمات ارائه شده قرار گرفته و نقطه نظرات لازم را از منظر صیانت از حقوق عامه برای ایشان تبیین کرد.

صالحی سپس با اشاره به نظارت مستمر و گسترده دادستانی تهران بر موضوعات مرتبط با سفر‌های ایام اربعین گفت: جلساتی از قبل برگزار شده و اخیراً جلسه‌ای جهت نظارت و کنترل قیمت بلیت سفر‌های اربعین در دادستانی تهران برگزار و امروز به همراه جمعی از قضات و مسئولان فرودگاهی در محل پایانه حاضر تا وضعیت موجود و اجرای مصوبات سابق، مورد ارزیابی میدانی قرار گیرد.

وی یادآور شد: فروش بلیت هواپیما به‌صورت چارتری و گروهی ممنوع بوده و گشت تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی به شکایات مردم در فرودگاه امام خمینی (ره) مستقر شده و سرپرست دادسرای فرودگاه و دیگر قضات این مرجع مکلف به حضور مستمر و رصد وضعیت موجود هستند.

دادستان تهران در پایان از الزامی بودن فروش بلیت اربعین در مراکز مجاز با نرخ مصوب و برخورد قانونی با متخلفان خبر داد و یادآور شد: در این بازدید، زائرین محترم، ضمن ابراز رضایت از عملکرد دادستانی تهران جهت نظارت مستمر بر قیمت مصوب بلیت هواپیما، این اقدام را ارزشمند دانسته و خواستار استمرار این نظارت‌های میدانی بودند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار