مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

هفته دولت، تجسم از خودگذشتگی‌های جوانان پاک‌نهاد و عزیز انقلاب اسلامی است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷ - 25August 2024

هفته دولت، تجسم از خودگذشتگی‌های جوانان پاک‌نهاد و عزیز انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی » مدیرکل  حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت هفته‌  دولت پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت، تجسم از خودگذشتگی‌های جوانان پاک‌نهاد و عزیز انقلاب اسلامی و تداعی‌کننده روزهای پرشور خدمت بزرگانی هم‌چون شهیدان رجایی، باهنر و هم‌چنین شهید جمهور سیدابراهیم رییسی است.

دوم تا هشتم شهریور ماه هر سال که به نام هفته دولت نامگذاری شده است، یادآور دولت مردمی و خدمتگزار و تراز جمهوری اسلامی یعنی دولت شهید رجایی است،دولتی که علی رغم دوره کوتاه خود،خاطرات خوبی از خدمت و مردم داری را اذهان مردم ایران به یادگار گذاشته است.

این نامگذاری، بهانه ای است برای قدرشناسی و تکریم از زحمات و تلاش های مخلصانه و شبانه روزی مدیران، مسئولین و بدنه کارکنان دولت که تمام تلاش خود را در جهت خدمتگزاری بی منت و عادلانه به مردم به کار گرفته و نظام جمهوری اسلامی را در مسیر رسیدن به اهداف و فتح قله های موفقیت یاری می کنند.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره همه شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و شهید آیت الله رییسی، این هفته را به تمامی کارکنان خدوم دولت اعم از مدیران و کارمندان تبریک عرض نموده،دوام توفیقات ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار