فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

میثاق شیعیان با امام حسین (ع) به این معناست که آماده‌ایم در مقابل دشمنان اسلام بایستیم

سردار عمومهدی گفت: چشم مظلومان، درماندگان و افراد بی‌دفاع از جمله مردم غزه و فلسطین به شیعیان حاضر در راهپیمایی اربعین حسینی که با امام خود تجدید میثاق کرده‌اند، است.
کد خبر: ۶۸۶۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸ - 25August 2024

میثاق شیعیان با امام حسین (ع) به این معناست که آماده‌ایم در مقابل دشمنان اسلام بایستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرتیپ دوم پاسدار  «مرتضی عمومهدی» فرمانده سپاه روح الله طی سخنانی در خصوص فرارسیدن اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین، پیوند‌دهنده حماسه عاشورای حسینی با مهدویت و ظهور حضرت مهدی(عج) است و نشانگر حجت خدا بر روی زمین است.

وی گفت: اجتماع بزرگ مسلمانان و حماسه بزرگ شیعیان عالم، که در ایام اربعین حسینی رقم می‌خورد، جزء کارها و اقدامات تمدنی و یکی از بسترسازان زمینه ظهور حضرت قائم(عج) است، زیرا امام حسین(ع) مرکز محبت، مظلومیت و ایثار در جهان است که قلوب انسان‌های آزاده را به خود جذب کرده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: چشم مظلومان، درماندگان و افراد بی‌دفاع از جمله مردم غزه و فلسطین به شیعیان حاضر در راهپیمایی اربعین حسینی که با امام خود تجدید میثاق کرده‌اند، است.

سردار عمومهدی خاطرنشان کرد: میثاق شیعیان با امام حسین(ع) به این معناست که آماده‌ایم در مقابل دشمنان اسلام بایستیم و با قیام خود مانع ایجاد ظلم و ستم دشمنان عالم بر مظلومان و مستضعفان شویم و نشان دهیم راه امام حسین(ع) نه‌تنها فراموش نشدنی است، بلکه تا ابد ادامه دارد و هر روز این مسیر روشن‌تر و نمایان‌تر برای مردم جهان و داغ‌دیدگان می‌شود.  با حرکت‌های بزرگ مردمی همانند پیاده‌روی اربعین حسینی و ایجاد وحدت و یکپارچگی دائمی، به روزی نزدیک می‌شویم که رژیم کودک‌کش صهیونیستی نابود و زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها