سردار نقدی: جنایت آمریکا در غزه درستی کار دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی را ثابت کرد

رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: امروز جهانیان آمریکا و جنایتکاران را شناختند و همگان صحه‌گذاری می‌کنند که در روز ۱۳ آبان دانشجویان ایرانی بهترین انتخاب و تصمیم را گرفتند.
کد خبر: ۶۸۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ - 07September 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «محمدرضا نقدی» رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت ۱۳ آبان در جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت «یوم الله ۱۳ آبان» که صبح امروز (شنبه) در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد، با بیان اينکه امروز غزه یک دانشگاه آمریکاشناسی و استکبارشناسی است، اظهار داشت: آمریکا در راس کودک‌کشی و جنایات غزه قرار دارد و باید پاسخگوی این جنایت‌ها باشد.

سردار نقدی: امروز غزه یک دانشگاه آمریکاشناسی و استکبارشناسی است

وی ادامه داد: امروز نه تنها مردم دنیا بلکه خود مردم رژیم صهیونیستی نیز با استمرار جنایات رژیم صهیونیستی مخالفت می‌کنند اما با این حال آمریکا تنها حامی و پشتیبان این جنایتها است و نخست وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به کنگره آمریکا دعوت می‌کنند و به مدت پنج دقیقه برای نخست وزیر کودک‌کش رژیم صهیونیستی دست می‌زنند و سوت کشیدند و چهل بار روی پا ایستادند.

سردار نقدی اضافه کرد: امروز مقامات آمریکایی به اندازه یک شهر هوش مصنوعی درست کردند اما به اندازه یک مغز گنجشک عقل ندارند که از یک رژیم در حال سقوطی که عمر آن پایان یافته و دنیا آن را کنار زده حمایت نکنند؛  این یک کلاس استکبار شناسی است و آمریکایی‌ها دست جنایتکاران بزرگ تاریخ را از پشت بستند و همچنان شاهد ادامه جنایات‌ها در غزه هستیم.

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت ۱۳ آبان با بیان اینکه هیات حاکمه آمریکایی هیچ ارزشی برای آرای مردم نسبت به جنایات صهیونیست‌ها در غزه قائل نیستند، افزود: امروز دانشجویانی که مرکز کادرسازی در حمایت از صهیونیست‌ها و  دانشگاه‌هایی که مرکز حمایت از نتانیاهو بودند، همان‌ها کانون اصلی آزادی و بیداری هستند و پرچم بیداری را به دست گرفتند اما با این حال جنایتکاران به خوی وحشیانه خود ادامه می‌دهند. امروز جهانیان آمریکا و جنایتکاران را شناختند و همگان صحه‌گذاری می‌کنند که در روز ۱۳ آبان دانشجویان ایرانی بهترین انتخاب و تصمیم را گرفتند.

وی در ادامه سال ۲۰۲۴ میلادی را سال رسوایی تمدن غرب دانست و عنوان کرد: در این سال تمدن غرب با این حمایتهای سیاسی و جنایت ها از صهیونیستها رسوا شد. وزیر خارجه آمریکا در یکی از گفتگوها با یکی از شخصیت‌های مطرح دنیا اذعان کرد که پس از عملیات طوفان الاقصی، اوضاع در سرزمین‌های اشغالی بهم ریخته بود و این آمریکا بود که به حمایت از رژیم صهیونیستی  پرداخت و آنها قابلیت نداشتند که این مسیر را ادامه دهند و در حال سقوط بود. اسرائیل  پادگان صهیونیستی رژیم صهیونیستی است و برای جنایت و زورگویی ساخته شده است. آمریکایی ها از این جنایات نمی توانند خودشان را پنهان کنند. آمریکا در راس کودک کشی قرار دارد و باید پاسخگوی آن باشد.

رییس ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی امسال تصریح کرد: امسال مردم با انگیزه‌تر در راهپیمایی و برنامه‌های ۱۳ آبان حضور خواهند داشت و همگان باید برای این منظور دست به دست هم دهیم تا پیام مردم مظلوم فلسطین به جهان منتقل شود و بر شتاب سقوط ظالمین افزوده شود.

وی یادآور شد: سال گذشته شکایت واقعه ۲۸ مرداد را در ۱۳ آبان داشتیم و در طول ۱۰ ماه، ۴۲۰ هزار نفر از مردم عزیز کشورمان با شناسه ملی مشخص شکایت خودشان را از جنایات رژیم ایالات متحده در کودتای ۲۸ مرداد ثبت کردند و در این مدت حقوقدانان مومن ما تلاش بسیاری کردند کیفرخواست خیلی قوی و جامعی تهیه کردند و دادگاه این را پذیرفت و به هیات حاکمه آمریکا اعلام شد و جلسات آن ادامه پیدا خواهد کرد؛ لذا ما باید در روز ۱۳ آبان برنامه‌های مختلفی از جنس احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین در دادگاه‌های جهانی داشته باشیم و نهاد‌های مختلف باید برنامه‌های کیفی خود را در دستور کار قرار دهند و به دنبال اجرای احکام این دادگاه ها خواهیم بود و این خود یک جهاد تبیین است.

سردار نقدی با تاکید بر اهمیت رویکرد بین‌المللی‌تر مراسم ۱۳ آبان امسال تاکید کرد: بنای ما این است که امسال مراسم ۱۳ آبان را با فضای بین‌المللی‌تر برگزار کنیم  و باید هر نهادی برنامه های کیفی داشته باشد و پیام جهانی این تجمع و حضور بسیار مهم است محوریت مراسم امسال باید توقف کودک‌کشی در نوار غزه و خصوصا دانش آموزان باشد. استان ها تلاش کنند فضای تجمع های خود را قوی تر کنند.

رییس ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان یاداور شد: امسال بنا داریم ۳۵ شهید فاتح لانه جاسوسی را معرفی کنیم. اینها شخصیت‌های اسطوره‌ای هستند که سابقه فتح لانه جاسوسی را دارند که با معرفی آنها گامی در شناساندن استکبار را به جامعه خواهیم برداشت. 

وی خاطرنشان کرد: دستگاه اقتصادی کشور نباید اجازه دهد هیچ مزیت و بهره‌ای از کشور به آمریکا برسد.  آمریکا تمام ظرفیت خود را برای شکست اقتصاد ایران بکار گرفته است. دولت توجه کند اگر مسیرهای اقتصادی کشور برای منافع آمریکا باز است، بسته شود.

انتهای پیام/271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار