سردار شیرازی: میزان آمادگی برای مقابله با تهدیدات دشمن افزایش یافته است

رئیس دفتر فرمانده معظم‌ کل قوا گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در حال پیشرفت است و صدور ماهیت انقلاب که خواسته امام خمینی (ره) بوده نیز در حال انجام است.
کد خبر: ۶۹۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶ - 14September 2024

به گزارش دفاعپرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ ‌بسیجی «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرمانده معظم‌ کل قوا در همایش سراسری مدیران سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در مشهد اظهار داشت: حامل سلام گرم و صمیمی رهبر معظم انقلاب اسلامی به کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح و خانواده‌هایشان هستم.

سردار شیرازی: میزان آمادگی برای مقابله با تهدیدات دشمن افزایش یافته است

وی در ادامه با اشاره به خدمات سازمان قضایی نیروهای مسلح در امر قضا گفت: در دوران مختلف، در سازمان مذکور به برکت حضور کارکنان این مجموعه، کار به نحوی پیش رفته که اثر وجودی آن در کشور و در نیرو‌های مسلح کاملا مشهود است و در دیدار‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی با رؤسای مختلف سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به این پیشرفت‌ها اشاره شده است؛ ولی انتظار ایشان، بیش از این است و رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه جدی به تربیت افراد دارند که تحقق این مهم باعث می‌شود که زمینه ادامه راه فراهم شود.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا با اشاره به برکات انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: وقتی انقلاب پیروز شد، حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که کار تازه شروع شده است. فضای حاکم آن دوران ناامیدی و ناتوانی بود، لیکن این انقلاب موجب تحقق شعار «ما توانستیم» شد.

سردار شیرازی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در حال پیشرفت است و صدور ماهیت انقلاب اسلامی که خواسته امام خمینی (ره) بوده نیز در حال انجام است و با شناخت تهدیدات، میزان آمادگی برای مقابله با آن بالا می‌رود.

وی یادآور شد: بحمدالله امروز از نعمت مدیران عالی در بخش‌های مختلف قوه و از جمله در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بهره‌مند هستیم. افراد مسئول در سازمان قضایی، چهره‌های قابل اعتماد و شاخص هستند. در دوره مدیریت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح یک دوره جدیدی آغاز شده و اقدامات برجسته‌ای صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار