سرلشکر سلامی: انقلاب اسلامی درهم شکننده سیاست متجاوران و مستکبران است

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی انفجار نور بود و در فضای ظلم، جهل و خرافه در مقابل استکبار و دشمنان ایستاد گفت: انقلاب اسلامی قاسم جباران و در هم شکننده سیاست متجاوران، مستکبران، ستمگران و آنهایی که آمده بودند تا جهان را در سلطه خود بگیرند است.
کد خبر: ۶۹۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴ - 13September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین صبحگاه مشترک و تجدید میثاق یگان‌های نیرو‌های مسلح با امام زمان (عج) تحت عنوان «عهد سربازی» امروز با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران در صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

تجدید میثاق نیرو‌های مسلح با امام زمان (عج) در آیین عهد سربازی

حجت الاسلام سیدعلی اکبر اجاق نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران طی سخنانی در این مراسم، با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای زمینه سازی ظهور گام‌های بلندی برداشته، اظهار داشت: نیرو‌های مسلح امروز بیش از گذشته به نقطه امید مستضعفان جهان تبدیل شده اند.

وی گفت: ملت ایران بر سر عهد و بیعت خود با ولایت و امامت مردانه ایستاده است و ظهور منجی عالم بشریت برای ظالمان و مستکبران عالم دردناک و نابودکننده خواهد بود.

در ادامه، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در پی آن است تا شوکت، عظمت و هویت به غارت رفته مسلمانان را به آنها بازگرداند، گفت: همه جلوه‌های انقلاب اسلامی حاکی از این است که انقلاب با تقویت جبهه حق در برابر جبهه شیطان و باز کردن بند از دست و پای آزادگان، در مسیر زمینه‌سازی ظهور در حرکت است.

وی با بیان اینکه ما هر چه شهید بیشتری در این راه تقدیم می‌کنیم قوی‌تر می‌شویم، گفت: انقلاب اسلامی در مسیر اقامه فرایض دینی قدم برمی‌دارد و در این مسیر تا آخرین لحظه تحت فرمان ولی فقیه ایستاده‌ایم و لحظه‌ای توقف نخواهیم کرد.

در ابتدای این آیین، سردار سلامی به همراه امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا، سید محمد آقامیری استاندار قم و حجت الاسلام اجاق نژاد پس از ادای احترام به تمثال شهدا، از یگان‌های مستقر در میدان صبحگاه مشترک سان دیدند.

اجرای سرود ملی و گروه سرود هتنا، آیین اهتزاز پرچم و قرائت عهدنامه سربازی و نیز ادای احترام به مزار دو شهید گمنام صحن جامع مهدوی، از جمله برنامه‌های عهد سربازی بود.

در مراسم فوق، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح، آیت الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه قم، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ ستاد جعفر کریمی فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و جمعی دیگر از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان یگان‌های نیرو‌های مسلح به همراه جانبازان، پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها