سردار فدوی: شهدا از پشتوانه‌های بزرگ ملت ایران هستند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران پشتوانه‌های بزرگی نظیر اسلام، ائمه اطهار، امام حسین (ع)، امام زمان (عج) و شهدای گرانقدار دارد و این پشتوانه ما را تا بهشت می‌برد.
کد خبر: ۶۹۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶ - 17September 2024

شهدا از پشتوانه‌های بزرگ ملت ایران هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در یادواره هزار و 755 شهید بابل که در مصلی این شهرستان برگزار شد، با گرامی‌داشت هفته وحدت، وحدت را خواست همگان دانست و اظهار داشت: ملت ایران پشتوانه‌های بزرگی نظیر اسلام، ائمه اطهار، امام حسین (ع)، امام زمان (عج) و شهدای گرانقدار دارد و این پشتوانه ما را تا بهشت می‌برد.

وی با بیان اینکه دائم شهدا بزرگی خود را به رخ ما می‌کشند، افزود: شهدا به فوز بزرگ نائل شدند و ما نیز می‌توانیم این روال را در پیش بگیریم.

سردار فدوی با اظهار اینکه هر روز عوامل شیطان افزوده می‌شود، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان ما در دهه ۹۰ بهتر از دهه ۶۰ عمل کردند و جوانان دهه نودی عظمت و بزرگی آفریدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان اینکه هیچگاه حزب شیطان پیروز نیست، تصریح کرد: به برکت نهضت بزرگ حضرت امام راحل که دل‌ها را بیدار کرد و انسان باید پیرو امام باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: همه ملت ایران نشان دادند که پیرو ولایت و رهبری هستند و شهدا می‌توانند ما را به سرمنزل مقصود برسانند.

وی با اشاره به فتنه بزرگ دو سال گذشته گفت: دشمن فکر می‌کرد در این جنگ می‌تواند غالب شود، زیرا تصور می‌کردند ابزار جنگ نظیر رسانه و فضای مجازی در دست آنان است، اما با حضور و به میدان آمدن مردم، دشمن با شکست مفتضحانه‌ای روبرو شد.

سردار فدوی با بیان اینکه عظمت و بزرگی را از شهدا یاد گرفتیم، گفت: بیشترین فراوانی شهدا در بین علما و روحانیان است و مردم بابل ۱۰۱ شهید جاوید الاثر نیز تقدیم کرده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اظهار اینکه بزرگداشت مقام شهیدان رسالت مهم به شمار می‌رود، گفت: مراسم‌های شهدا برای این است که ما نیز عاقبت به خیر شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار