کوهنوردی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس+ تصاویر

اعضای گروه کوهنوردی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم همایش کوهنوردی در منطقه عمومی و ارتفاعات مشرف به سد سنجگان اجرا کردند.
کد خبر: ۶۹۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۱ - 21September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قم، گروه کوهنوردی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس نسبت به کوهنوردی در منطقه عمومی و ارتفاعات مشرف به سد سنجگان بخش سلفچگان اقدام کردند.

اعضای این گروه همچنین پس از پایان برنامه کوهنوردی در مراسم یادواره ۱۵ شهید روستای سنجگان حضور یافتند.

کوهنوردی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم از برنامه‌های منظمی است که در مناسبت‌های مختلف توسط اعضای این سازمان اجرا می‌شود.

کوه‌نوردی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس + تصاویرکوه‌نوردی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس + تصاویرکوه‌نوردی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس + تصاویرکوه‌نوردی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس + تصاویرکوه‌نوردی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس + تصاویرکوه‌نوردی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس + تصاویرکوه‌نوردی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس + تصاویرکوه‌نوردی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار